1
Enquiry period
with 07.09.2023 15:18
to 11.09.2023 12:30
2
Bidding period
with 11.09.2023 12:30
to 14.09.2023 14:30
3
Auction
15.09.2023 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 25 625 MDL
Period of clarifications: 7 Sep 2023, 15:18 - 11 Sep 2023, 12:30
Submission of proposals: 11 Sep 2023, 12:30 - 14 Sep 2023, 14:30
Auction start date: 15 Sep 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Serviciile vor fi prestate conform Instrucțiunilor privind normativele de deservire și efectuare a lucrărilor de dezinsectie profilactică aprobate prin ordinul Ministerului Sănătății; conform prevederilor Legii nr. 10-XVI din 03.02.2009 privind supravegherea de stat a sănătății publice, prevederilor Legii nr. 119 din 22.06.2004 cu privire la produsele de uz fito-sanitar și fertilizanți, prevederilor Legii nr. 221 din 19.10.2007 privind activitatea sanitar-veterinară.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.124
Web site
---
The contact person
Full name
Stratila Valeriu
Contact phone
068069933
Purchase data
Date created
Date modified
6 Oct 2023, 16:38
Estimated value (without VAT)
25 625 MDL
The minimum downward of the price
1 MDL
Achizitii.md ID
21091400
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Stefan cel Mare si Sfant bd. nr.124
Contract period
18 Sep 2023 15:17 - 31 Dec 2023 14:17
List of positions
1)
Title
Servicii de dezinsecție și dezinfecție a încăperilor din cadrul Centrului de cazare CPV: 90900000-6 - Cleaning and sanitation services
Quantity: 2050.0
Unit of measurement: Milimetru patrat
Documents of the procurement procedure
202309071513_Anunt dezinsectie AVM.docx
Bidding Documents
-
7.09.23 15:18
Committee
First Name
Valeriu Stratila
IDNP/IDNO
MD-IDNO-1006601000794
Function
---

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SUNLAB

Normalized price: 19 298 MDL
Status: Cancelled
Reason: GL a decis de arespinge oferta prezentată de SRL “SUNLAB” privind achiziția Serviciilor de dezinsecție și dezinfectare în cadrul Centrului al IGM al MAI, deoarece nu a fost prezentat Autorizația Sanitară conformă criteriului și cerinţelor înaintate în AP
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications