1
Enquiry period
with 06.09.2023 11:17
to 08.09.2023 10:00
2
Bidding period
with 08.09.2023 10:00
to 11.09.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 223 245,83 MDL
Period of clarifications: 6 Sep 2023, 11:17 - 8 Sep 2023, 10:00
Submission of proposals: 8 Sep 2023, 10:00 - 11 Sep 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Rolete pentru Instituția Publică de Educație Timpurie nr. 2 “Albinuța” mun. Orhei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Manoli
Contact phone
076700406
Purchase data
Date created
6 Sep 2023, 11:17
Date modified
6 Sep 2023, 12:29
Achizitii.md ID
21091157
CPV
39500000-7 - Articole textile
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lotul 1 Rolete
Budget: 223245.83 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentație.semnat.pdf documentație.semnat.pdf
Bidding Documents
-
6.09.23 11:17
declarația de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
6.09.23 11:17
duae_.semnat-1.pdf duae_.semnat-1.pdf
Bidding Documents
-
6.09.23 11:17
Date:
6 Sep 2023, 12:29
Question's name:
Concretizare
Question:
Buna ziua! Concretizati caracteristicile stofelor de care aveti nevoie, categoria lor si transparenta. Caci fiecare companie are producator diferit si respectiv stofele au alte denumiri. Va multumim anticipat.
Answer (8 Sep 2023, 08:58):
Poliester cu textură, categoria 1 și 2 iar transparența 50%
Date:
6 Sep 2023, 23:34
Question's name:
вопрос по тканям и их кодировкам !
Question:
Названия тканей, что вы описали в спецификации, имет только фирма Шадо. Все другие фирмы имеют эти же ткани, свои цены, но названия тканей другие. Вы хотите только одну фирму выбрать в тендере или условия равные для всех фирм, работающих в Молдове ? Спасибо.
Answer (8 Sep 2023, 09:01):
Oferta d-voastră trebuie să corespundă cu specificația tehncică ce ține de calitate, culoare și textură.Denumirea produsului rămâne a d-voastră.
Date:
7 Sep 2023, 17:15
Question's name:
Anunțul (invitația) de participare
Question:
Pragurile de publicare obligatorie a anunțuluiîn Buletinul Achiziţiilor Publice şi pe pagina Internet www.tender.gov.md: Cererea ofertelor de preţuri pentru Bunuri şi servicii – de la 150 mii lei –400 mii lei (fără TVA) este de 7/12 zile.
Answer (8 Sep 2023, 08:38):
În conformitate cu Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice modificată la 01.07.2023 Art.2 pct (1) lit. a) pentru contractele de achiziţii publice de bunuri şi servicii, altele decît cele menționate la lit. c) – 300000 de lei; De asemenea HG Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică pct.34 Perioada cuprinsă între data publicării achiziției publice de valoare mică și data-limită de depunere a ofertei trebuie să fie de cel puțin 2 zile. Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice Articolul 57. Cererea ofertelor de preţuri (1) Autoritatea contractantă, prin cererea ofertelor de preţuri, poate atribui contracte de achiziţii publice de bunuri sau servicii, care se prezintă conform unor specificaţii concrete, cu condiţia ca valoarea estimată a achiziţiei să nu depăşească 800000 de lei pentru bunuri şi servicii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.