Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
221 016,66 MDL
Period of clarifications:
6 Sep 2023, 9:24 - 11 Sep 2023, 9:00
Submission of proposals:
11 Sep 2023, 9:00 - 14 Sep 2023, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Mobilier pentru necesitățile I.P. ODA, inclusiv instalarea
Information about the cancellation
The reason of cancellation
erori tehnice
Date of cancellation
6 Sep 2023, 10:32
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
6 Sep 2023, 9:24
Date modified
6 Sep 2023, 10:33
Achizitii.md ID
21091123
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot 1 - Achiziționarea seturilor de mese pentru calculatoare pentru necesitățile I.P. ODA;
Budget: 8750.0 MDL
Cancelled
Lot 2 – Achiziționarea fotoliilor pentru birou pentru necesitățile I.P. ODA
Budget: 127500.0 MDL
Cancelled
Lot 5 – Achiziționarea unui set de fotolii (2 bucăți) pentru necesitățile I.P. ODA
Budget: 10000.0 MDL
Cancelled
Lot 6 – Achiziționarea unui dulap metalic pentru necesitățile I.P. ODA
Budget: 6333.33 MDL
Cancelled
Lot 7 – Achiziționarea scaunelor bucătărie pentru necesitățile I.P. ODA
Budget: 6250.0 MDL
Cancelled
Lot 8 – Achiziționarea dulapului cu rafturi pentru necesitățile I.P. ODA
Budget: 15000.0 MDL
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Cancelled
Lot 12 – Achiziționarea fotoliilor pentru birou (mun. Bălți, str. Decebal nr. 13)
Budget: 12750.0 MDL
Cancelled
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Enquiry period".
Document successfully signed
OK