1
Enquiry period
with 05.09.2023 15:54
to 09.09.2023 14:52
2
Bidding period
with 09.09.2023 14:52
to 13.09.2023 07:22
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 250 000 MDL
Period of clarifications: 5 Sep 2023, 15:54 - 9 Sep 2023, 14:52
Submission of proposals: 9 Sep 2023, 14:52 - 13 Sep 2023, 7:22

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Reparația capitală, ale unor încăperi de serviciu din clădirea nr.52, Tabăra Militară nr.123

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
5 Sep 2023, 15:54
Date modified
8 Sep 2023, 14:52
Achizitii.md ID
21091081
CPV
45450000-6 - Alte lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
documentația standard omf nr.69_2021.docx
Bidding Documents
-
5.09.23 15:54
duae.doc
Evaluation Criteria
-
5.09.23 15:54
lista de lucrari incaperi de serviciu.doc
billOfQuantity
-
8.09.23 14:52
Date:
5 Sep 2023, 20:44
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Cit de bine ar fi daca ati atasa si caietul de sarcini
Answer (5 Sep 2023, 21:09):
În cadrul procedurii de achiziție respectivă, este atașat nu doar Caietul de sarcini, în care sunt descrise toate operațiunile tehnologice privind executarea lucrărilor, dar și Lista cantităților – Devizul oferta pentru lucrările de reparație ,,Formularul Nr.1B”.
Date:
8 Sep 2023, 13:46
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, va rugam sa explicati de ce in poz.18, 19, 20 lipseste chituirea rosturilor placilor din gips-carton si aplicarea manuala a chitului pina la aplicarea (lipirea) tapetelor. Va multumim anticipat.
Answer (8 Sep 2023, 14:54):
Au fost operate corectarile necesare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.