1
Enquiry period
with 05.09.2023 09:46
to 15.09.2023 10:00
2
Bidding period
with 15.09.2023 10:00
to 25.09.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 30 000 MDL
Period of clarifications: 5 Sep 2023, 9:46 - 15 Sep 2023, 10:00
Submission of proposals: 15 Sep 2023, 10:00 - 25 Sep 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mașină electrică de curățat cartofi.
 cadru (carcasa) confecţionat din inox alimentar AISI 304 sau AISI 430 cu durabilitate înaltă;
 tensiune: 380 V;
 putere: min. 950W;
 productivitate: min. 300 kg /h;
 capacitatea ciclului de curăţare: minim 20 kg;
 cronometru: min. 15 minute;
 dotată cu uşă de alimentare şi capac transparent;
 sistem de filtru de drenaj, integrat sub mașină, adună toate cojile de cartofi;
 pereţii interiori sunt căptuşiţi cu o bandă abrazivă, iar partea interioară - cu disc abraziv durabil;
 motor cu protecție de supraîncălzire;
 panou de control electronic, uşor de folosit, cu sistem de oprire urgentă automată;
 dotată cu patru picioare reglabile din oţel inoxidabil cu tampoane de cauciuc pentru o mai bună aderenţă;
- din data dării în exploatare: garanţie minim 2 ani;
- deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova;
- pe perioada garanției produsului/ utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului.
Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului la toate rețelele necesare p/u funcționare inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.), în cantinele Regimentului de Rachete Antiaeriene:
- Unitatea militară ( l.p.d Căușeni) – 1 buc;
- Unitatea militară(l.p.d Dănceni) – 1 buc;
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Croitoru Natalia
Contact phone
022 252357
Purchase data
Date created
5 Sep 2023, 9:03
Date modified
5 Sep 2023, 9:46
Estimated value (without VAT)
30 000 MDL
Achizitii.md ID
21090975
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
28 Sep 2023 03:00 - 15 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Mașină electrică de curățat cartofi CPV: 39711000-9 - Electrical domestic appliances for use with foodstuffs
Quantity: 2.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
5.09.23 09:46
documentatia standard utilaj cantina.docx
Bidding Documents
Documentaţia standard word
5.09.23 09:46

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Bionava

Normalized price: 51 054 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

TEHNO FOOD

Normalized price: 83 333,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Dina - Cociug

Normalized price: 94 714,10 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is unacceptable
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SRL VITRA

Normalized price: 2 802 545,02 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications