1
Enquiry period
with 28.08.2023 09:16
to 01.09.2023 10:00
2
Bidding period
with 01.09.2023 10:00
to 11.09.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 977 207,17 MDL
Period of clarifications: 28 Aug 2023, 9:16 - 1 Sep 2023, 10:00
Submission of proposals: 1 Sep 2023, 10:00 - 11 Sep 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lotul 1 - ”Reparația trotuarului din str. Sadoveanu mun. Bălți (tronsonul ”Casa de Cultură”)”,conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
28 Aug 2023, 9:16
Estimated value (without VAT)
977 207,17 MDL
Achizitii.md ID
21090102
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, mun.Bălți, str.Sadoveanu (tronsonul ”Casa de Cultură”)
Contract period
25 Sep 2023 03:00 - 29 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
”Reparația trotuarului din str. Sadoveanu mun. Bălți (tronsonul ”Casa de Cultură”)”,conform necesităților DGC a Primăriei mun.Bălți CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Formular nr.5 trotuar str. Sadoveanu.semnat
Bidding Documents
Formular 5 - format PDF
28.08.23 09:16
documentatia_standard_lucrari
Bidding Documents
Documentație - model contract - format Word
28.08.23 09:16
Caiet de sarcini.semnat (1)
Bidding Documents
caiet de sarcini - format PDF
28.08.23 09:16
Caiet de sarcini
Bidding Documents
Caiet de sarcini - format Word
28.08.23 09:16
declaratie_ro
Bidding Documents
Declarație - format Word
28.08.23 09:16
плитка
Bidding Documents
model teracota
28.08.23 09:16
DUAE formular nou din 26.11.semnat
Bidding Documents
DUAE - format PDF
28.08.23 09:16
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE - format Word
28.08.23 09:16
Plan anual modificat DGC.semnat
Bidding Documents
paln modificat
28.08.23 09:16
documentatia_standard_lucrari.semnat
Bidding Documents
Documentație - contract-model - format PDF
28.08.23 09:16
Formularul 5 trotuar str.Sadoveanu
Bidding Documents
Formular 5 - format word
28.08.23 09:16
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
Declarație - format PDF
28.08.23 09:16
Anunt de participare - Trotuar str.Sadoveanu.semnat
Bidding Documents
Anunt de participare - format PDF
28.08.23 09:16
Formularul 1 - lista cu cantitati de lucrari.semnat
Bidding Documents
Formular 1 - lista de lucrări - format PDF
28.08.23 09:16
Formularul 1 - lista cu cantitati de lucrari
Bidding Documents
Formular 1 - lista cu lucrari - format Word
28.08.23 09:16

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

"VLADMIH COMPANY "

Normalized price: 790 301,91 MDL
Status: Winner
Reason: Operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a prezentat oferta care corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele ce ţin de experienţă similară, asigurare cu personal calificat şi utilaj specializat care urmează a fi antrenat la execuţia lucrărilor. De asemenea, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-au constituit devizele, graficul de executare a lucrărilor în termen de 2 luni, garanțiile, declarațiile şi alte documente necesare calificării. S-a constatat că operatorul economic SRL ”Vladmih Company” a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzînd toate lucrările şi respectînd toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei, conform caietului de sarcini. Reducerea de preț se datorează salariului aplicat de 57,66 lei per h/om, micșorarea coeficienților pentru cheltuieli de regie de la 14,5% la 9% și a beneficiului de deviz de la 6% la 3%. Clarificările solicitate și răspunsurile oferite de operatorul economic se anexează pe platforma electronică.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Vastavit SRL

Normalized price: 801 117,28 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

Danlevita

Normalized price: 826 557,27 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Nostalitserv-Prim SRL

Normalized price: 903 027,42 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications