Public procurement
21089142
Contoare de bancnote
1
Enquiry period
with 18.08.2023 17:04
to 28.08.2023 15:00
to 28.08.2023 15:00
2
Bidding period
with 28.08.2023 15:00
to 07.09.2023 15:00
to 07.09.2023 15:00
3
Auction
with 08.09.2023 15:18
to 08.09.2023 15:32
to 08.09.2023 15:32
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
41 666,67 MDL
Period of clarifications:
18 Aug 2023, 17:04 - 28 Aug 2023, 15:00
Submission of proposals:
28 Aug 2023, 15:00 - 7 Sep 2023, 15:00
Auction start date:
8 Sep 2023, 15:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Aug 2023, 17:00
Date modified
23 Aug 2023, 13:28
Estimated value (without VAT)
41 666,67 MDL
The minimum downward of the price
416,67 MDL
Achizitii.md ID
21089142
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
9 Sep 2023 17:00 - 30 Dec 2023 17:01
List of positions
1)
Title
Contoare de bancnote
CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
S. C. „PLASMA RTI”
Normalized price:
41 640 MDL
Status:
Winner
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1692367227570 din „18” august 2023 privind achiziționarea tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A respinge oferta operatorului economic ” “Business Triumf” S.R.L., pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire.
2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 958 230, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 1 149 876,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - Contoare de bancnote, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 41 640, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 49 968,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
22.09.23 16:18
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1692367227570 din „18” august 2023 privind achiziționarea tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A respinge oferta operatorului economic ” “Business Triumf” S.R.L., pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire.
2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 958 230, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 1 149 876,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - Contoare de bancnote, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 41 640, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 49 968,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
230529_certificat_592_acfn.signed.pdf
230529_certificat_592_acfn.signed.pdf
ID: 01bff33a-6c4a-4f89-87c6-c208a06dd366
Eligibility documents
Date of download:
7.09.23 10:39
Opening date:
8.09.23 15:33
contore de banknote.подписан.pdf
contore de banknote.подписан.pdf
ID: 78e84cc7-feea-43e3-98d8-1ab176ad685b
Eligibility documents
Date of download:
7.09.23 10:32
Opening date:
8.09.23 15:33
230529_certificat_593_acfn.signed.pdf
230529_certificat_593_acfn.signed.pdf
ID: a6154f7d-506a-40d1-9e69-3b61784af3ec
Eligibility documents
Date of download:
7.09.23 10:40
Opening date:
8.09.23 15:33
2
Participant(s) name(s):
DALU MOL S.R.L.
Normalized price:
62 600 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
08.09.23 15:40
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
202308291659_Certificat TVA.signed.pdf
ID: 4c80a43a-5199-4b56-b252-10fb4aae7cf5
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291659_Extras din Registrul de stat al persoanelor juridice DALU MOL.signed.pdf
ID: 53c58047-9934-49df-8174-72d9aaa44224
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291658_anexa nr.2 DALU MOL.signed.pdf
ID: 6135f6a9-25c3-4729-a197-7811b591f7e7
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:58
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291659_Descriere tehnica.signed.pdf
ID: 9001873a-58dd-4f41-b187-090b63659637
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291659_Certificat bancar.signed.pdf
ID: 953ffbd2-425e-4959-af97-f7a1ede1071d
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291659_anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.signed.pdf
ID: 97c8aff7-ea72-4a7b-923b-6346e1f1902e
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291659_Oferta de pret si tehnica anexa 22 si 23.signed.pdf
ID: ad443d3e-10dd-4d9b-9687-fd892149075b
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291659_Termen de plata.signed.pdf
ID: b59bd4f5-8995-4ad3-9a56-3e19fb1458b3
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
202308291659_Lista prestari.signed.pdf
ID: d6d9348b-f0a1-4bfd-8976-33dc544e3e56
Documents of submission
Date of download:
29.08.23 16:59
Opening date:
8.09.23 15:33
3
Participant(s) name(s):
Business Triumf SRL
Normalized price:
79 166,66 MDL
Status:
Awaiting
Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.signed.pdf
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.signed.pdf
ID: 51a36caf-9ab4-4757-9264-07b9a490135c
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.semnat.pdf
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.semnat.pdf
ID: 5e731587-b07d-418b-b502-a209493c022a
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
declaratie privind termenul de plata.semnat.pdf
declaratie privind termenul de plata.semnat.pdf
ID: 662ab6a9-c5bf-44a1-91ad-2ecbe41183cb
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
garantie pentru oferta. transfer bancar.signed.pdf
garantie pentru oferta. transfer bancar.signed.pdf
ID: a8405256-2f83-4499-b0b7-22989c619fc1
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
certificat de atribuire a contului bancar. semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar. semnat.pdf
ID: b5139d46-e0af-4536-86e0-0a6001c71434
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
certificat de origine business triumf srl 2023.semnat.pdf
certificat de origine business triumf srl 2023.semnat.pdf
ID: c378dd80-8b16-4d9f-840f-e0c7e66982e5
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
anexa nr.12 declaratie lista principalelor livrari.semnat.pdf
anexa nr.12 declaratie lista principalelor livrari.semnat.pdf
ID: f29e7e7c-d0ac-43bd-9cc5-7c2bad19b501
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:45
Opening date:
8.09.23 15:41
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK