Public procurement
21089142
Cântar electronic 15-30kg
1
Enquiry period
with 18.08.2023 17:04
to 28.08.2023 15:00
to 28.08.2023 15:00
2
Bidding period
with 28.08.2023 15:00
to 07.09.2023 15:00
to 07.09.2023 15:00
3
Auction
with 08.09.2023 15:00
to 08.09.2023 15:09
to 08.09.2023 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
958 333,33 MDL
Period of clarifications:
18 Aug 2023, 17:04 - 28 Aug 2023, 15:00
Submission of proposals:
28 Aug 2023, 15:00 - 7 Sep 2023, 15:00
Auction start date:
8 Sep 2023, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Procedura de achiziție este realizată sub incidența actului normativ:
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Legea privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale 74/2020
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Aug 2023, 17:00
Date modified
23 Aug 2023, 13:28
Estimated value (without VAT)
958 333,33 MDL
The minimum downward of the price
9 583,33 MDL
Achizitii.md ID
21089142
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
9 Sep 2023 17:00 - 30 Dec 2023 17:01
List of positions
1)
Title
Cântar electronic 15-30kg
CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Lot documents
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Business Triumf SRL
Normalized price:
2 550 MDL
Status:
Cancelled
Other grounds for rejecting the offer
08.09.23 15:35
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.semnat.pdf
anexa nr.3 declaratie operator economic legea 74 legea 131.semnat.pdf
ID: 0c41fa36-576d-4abb-adea-4fe0a973c5b6
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.signed.pdf
anexa nr.2 formularul ofertei - bunuri si servicii.signed.pdf
ID: 251ae3ea-217e-46af-ad50-d5c476a8c7dd
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
certificat de atribuire a contului bancar. semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar. semnat.pdf
ID: 4ded5934-9931-4efd-a36c-9e3b7602d58c
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
certificat de origine business triumf srl 2023.semnat.pdf
certificat de origine business triumf srl 2023.semnat.pdf
ID: 64f819bf-8785-4a08-af59-c319ddddbfff
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
anexa nr.12 declaratie lista principalelor livrari.semnat.pdf
anexa nr.12 declaratie lista principalelor livrari.semnat.pdf
ID: 81f6c12b-56fb-4acd-895b-460d7847e306
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
garantie pentru oferta. transfer bancar.signed.pdf
garantie pentru oferta. transfer bancar.signed.pdf
ID: b5c366a4-3f20-4d3b-af00-45226673ba1e
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
declaratie privind termenul de plata.semnat.pdf
declaratie privind termenul de plata.semnat.pdf
ID: d44422b8-d926-494c-9ca9-64f66593b999
Financial proposal
Date of download:
7.09.23 14:43
Opening date:
8.09.23 15:34
2
Participant(s) name(s):
S. C. „PLASMA RTI”
Normalized price:
958 230 MDL
Status:
Winner
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1692367227570 din „18” august 2023 privind achiziționarea tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A respinge oferta operatorului economic ” “Business Triumf” S.R.L., pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire.
2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 958 230, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 1 149 876,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - Contoare de bancnote, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 41 640, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 49 968,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
19.09.23 14:10
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertei depuse în cadrul procedurii prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1692367227570 din „18” august 2023 privind achiziționarea tehnicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, conducându-se de prevederile art. 75, alin.(8) al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A respinge oferta operatorului economic ” “Business Triumf” S.R.L., pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, din motiv că nu s-a conformat cerințelor expuse în documentația de atribuire.
2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1 - Cântar electronic 15-30 kg, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 958 230, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 1 149 876,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
3. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2 - Contoare de bancnote, oferta operatorului economic S.C. ”Plasma RTI” S.R.L. (IDNO: 1003600107651), reieșind din faptul că s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a tehicii de calcul și a altor echipamente tehnologice, suma totală a ofertei, fără TVA – 41 640, 00 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 49 968,00 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru procedura dată de achiziție.
Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale,
- art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”.
Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Eligibility documents
Date of download:
6.09.23 18:15
Opening date:
8.09.23 15:33
The history of the auction
View auction
Cântar electronic 15-30kg
Date:
24 Aug 2023, 18:57
Question's name:
Cantitatea
Question:
Rugam sa indicati cantitatea exacta a balantelor electronice care urmeaza sa fie achizitionate, cum si cantitatea balantelor cu capacitatea maxima 15kg, respectiv atat si cantitatea balantelor cu capacitatea maxima 30kg.
Answer (25 Aug 2023, 16:06):
Bună ziua, prin prezenta Î.S. „Poșta Moldovei” vă informează că prețul trebuie să fie indicat per unitate și doar cu capacitatea maximă de 30kg.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK