Select the type of procedure
Commercial procurement
21088504
1
Enquiry period
with
15.08.2023 16:30
to 25.08.2023 10:00
to 25.08.2023 10:00
2
Bidding period
with
25.08.2023 10:00
to 15.09.2023 10:00
to 15.09.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 615 094,34 MDL
Period of clarifications:
15 Aug 2023, 16:30 - 25 Aug 2023, 10:00
Submission of proposals:
25 Aug 2023, 10:00 - 15 Sep 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de preparare și distribuire a hranei pentru copiii din Instituțiile Publice de Educație Timpurie din oraș, pentru trimestrul IV a anului 2023
Serviciu pentru 63 zile*1100 copii(livrare din data 01.10.2023-31.12.2023)
• pentru masa ”dejun” de la orele 8.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 08:15;
• pentru masa ”prânz” de la orele 11:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 11:15;
• pentru masa ”prânz„ de la orele 12:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 12:15;
• pentru masa ”cină” de la orele 15.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 15:15;
Serviciu pentru 63 zile*1100 copii(livrare din data 01.10.2023-31.12.2023)
• pentru masa ”dejun” de la orele 8.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 08:15;
• pentru masa ”prânz” de la orele 11:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 11:15;
• pentru masa ”prânz„ de la orele 12:30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 12:15;
• pentru masa ”cină” de la orele 15.30 hrana va fi livrată până cel târziu la orele 15:15;
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3505, MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. V. Mahu 160
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Aug 2023, 16:30
Date modified
15 Aug 2023, 16:30
Achizitii.md ID
21088504
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentația standard.semnat-2.pdf
documentația standard.semnat-2.pdf
Bidding Documents
-
15.08.23 16:30
caiet de sarcini trimest iv 2023.semnat.pdf
caiet de sarcini trimest iv 2023.semnat.pdf
Bidding Documents
-
15.08.23 16:30
anunt_de_participare_servicii.semnat.pdf
anunt_de_participare_servicii.semnat.pdf
Bidding Documents
-
15.08.23 16:30
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK