1
Enquiry period
with 15.08.2023 10:37
to 17.08.2023 10:21
2
Bidding period
with 17.08.2023 10:21
to 22.08.2023 10:21
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 269 800 MDL
Period of clarifications: 15 Aug 2023, 10:37 - 17 Aug 2023, 10:21
Submission of proposals: 17 Aug 2023, 10:21 - 22 Aug 2023, 10:21

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea echipamentelor digitale- table interactive de tip display digital pentru Liceului Teoretic ” Grigore Vieru” din satul Borogani raionul Leova

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6335, MOLDOVA, Leova, s.Borogani, s.Borogani ,r-l Leova
Web site
---
The contact person
Full name
Sofia Casu
Contact phone
06060798508
Purchase data
Date created
15 Aug 2023, 10:37
Date modified
16 Aug 2023, 10:21
Achizitii.md ID
21088294
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini display interactiv (2).docx
Bidding Documents
Caietul de sarcini
15.08.23 10:37
anunț de participare_table.docx
Bidding Documents
Anunț de participare
16.08.23 10:21
anunț de participare_table.pdf anunț de participare_table.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
16.08.23 10:21
Achiziționarea echipamentelor digitale- table interactive de tip display digital pentru Liceului Teoretic ” Grigore Vieru” din satul Borogani raionul Leova
Date:
15 Aug 2023, 15:15
Question's name:
luminozitate
Question:
Ecranul interactiv presupune ca utilizatorii să petreacă mult timp în fața acestuia. Din acest motiv, majoritatea producătorilor nu utilizează ecrane cu o luminozitate mai mare de 450 de nits. Este acceptabil să propunem un ecran cu o luminozitate standard acceptată de majoritate?
Answer (16 Aug 2023, 09:50):
DA
Achiziționarea echipamentelor digitale- table interactive de tip display digital pentru Liceului Teoretic ” Grigore Vieru” din satul Borogani raionul Leova
Date:
15 Aug 2023, 15:15
Question's name:
recunoașterea simultană
Question:
Se solicită recunoașterea simultană a până la 40 de puncte de atingere. Cu toate acestea, chiar și cu dimensiuni mari ale ecranului, colaborarea a 3 persoane nu este confortabilă. Din această motivare majoritatea producătorilor limitează funcționalitatea la 20 de puncte de atingere. Este acceptabil să vă propunem echipament cu recunoaștere a până la 20 de puncte de atingere?
Answer (16 Aug 2023, 10:14):
DA
Achiziționarea echipamentelor digitale- table interactive de tip display digital pentru Liceului Teoretic ” Grigore Vieru” din satul Borogani raionul Leova
Date:
15 Aug 2023, 15:16
Question's name:
putere a sistemului acustic încorporat
Question:
Se solicită o putere a sistemului acustic încorporat de 2x16 W. Este acceptabil să propunem echipament cu difuzoare integrate de 2x15 W?
Answer (16 Aug 2023, 09:52):
DA
Achiziționarea echipamentelor digitale- table interactive de tip display digital pentru Liceului Teoretic ” Grigore Vieru” din satul Borogani raionul Leova
Date:
15 Aug 2023, 15:17
Question's name:
locație a conexiunilor
Question:
Parametrii solicitați indică locația conexiunilor pe față, lateral și spate. Cea mai comună locație a conexiunilor pe partea din față și în spate. Se permite ca conexiunile ofertate sa fie pe față și spate?
Answer (16 Aug 2023, 09:55):
DA
Date:
16 Aug 2023, 13:47
Question's name:
Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului
Question:
Buna ziua, Ati solicitat sa fie prezentate Anexa 14, 18,20 la Documentația Standard, insa aceste anexe tin de achizitiile fe lucrari. Va rugam sa excludeti aceste documente deoarece achizitia lansata tine de bunuri. Multumim anticipat!
Answer (16 Aug 2023, 14:25):
Aceste anexe sunt din DS pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, iar conform Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică - HG 870/2023, p.27. "Autoritatea contractantă poate utiliza formularele din anexele Documentaţiei standard specifice pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri, servicii și lucrări și are dreptul de a le simplifica în funcție de cerințele achiziţiei." Am solicitat aceste anexe ținând cont de specificul achiziției, dar și de faptul că în caietul de sarcini sunt incluse și servicii de instalare a echipamentelor, consultare. Respectiv, dacă ofertantul dispune de specialiști în domeniu, este suficient să prezinte anexa 14, iar dacă este implicat un terţ susţinător tehnic şi profesional, atunci se prezintă și angajamentul - anexa 18, și declarația - anexa 20.
Date:
16 Aug 2023, 14:40
Question's name:
Anexa 14
Question:
Va rugam frumos sa ne spuneti care institutie sau organ atesteaza lucratorii pentru instalarea bunurilor de genul dat? Suntem pe piata de 15 ani si pentru prima data se solicita astfel de solicitare.
Answer (16 Aug 2023, 14:59):
Este un model propus de către legiuitor. Dacă nu se aplică, nu completați coloana respectivă.
Date:
16 Aug 2023, 14:58
Question's name:
Declaraţie privind termenul de garanţie a bunului.
Question:
Solicitati ca defectiunile sa fie inlaturate in decurs de 24h. Din experienta anterioara, chiar si companiile internationale in cele mai stricte cazuri solicita reactionarea la defectiunile tehnice in decurs de 8 ore lucratoare. Dat fiind faptul ca dvs solicitati repararea echipamentului in decurs de 24 ore (care se presupune ca sunt astronomice), consideram ca incercati sa faceti parte unui Agent economic anume, care oricum nu va putea onora obligatiunea solicitata de dvs, din punct de vedere fizic. De exemplu: in caz de defectiune a matricei panoului interactiv - se impune inlocuirea panoului interactiv cu unul nou. Credeti ca este posibil de realizat acest lucru in termen de 24h, nemaivorbind despre faptul ca inainte de a repara/schimba echipamentul defect, acesta trebuie sa fie diagnosticat. Cum se presupune ca trebuie de procedat, daca dvs anuntati despre o defectiune vineri la orele 17.00?
Answer (16 Aug 2023, 15:22):
Când am stabilit acest termen de înlăturare, am consultat cadrele didactice. Unicul scop pe care l-am urmărit a fost asigurarea calității procesului de învățământ. Intenționăm să achiziționăm echipamente calitative și să avem parteneri pregătiți în domeniu, pentru implementarea cu succes a proiectului. Reieșind din argumentele menționate în întrebare, acceptăm termenul de înlăturare a defecțiunilor - până la 5 zile lucrătoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.