1
Enquiry period
with 11.08.2023 15:00
to 15.08.2023 11:00
2
Bidding period
with 15.08.2023 11:00
to 04.09.2023 11:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 83 333 MDL
Period of clarifications: 11 Aug 2023, 15:00 - 15 Aug 2023, 11:00
Submission of proposals: 15 Aug 2023, 11:00 - 4 Sep 2023, 11:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Hârtie A4, 80 gr., clasa C+;
Hârtie cretată A4 300 gr, matt;
Hârtie cretată A3 170gr, gloss.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
The contact person
Full name
Vadim Ursu
Contact phone
022188642
Purchase data
Date created
11 Aug 2023, 14:54
Date modified
11 Aug 2023, 15:00
Estimated value (without VAT)
83 333 MDL
Achizitii.md ID
21088138
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Contract period
7 Sep 2023 15:00 - 30 Dec 2023 15:00
List of positions
1)
Title
Hârtie pentru fotocopiatoare CPV: 30197643-5 - Photocopier paper
Quantity: 1112.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CARTNORD PAPER SRL

Normalized price: 60 401,60 MDL
Status: Winner
Reason: Până la termenul limită – data 04.09.2023, ora 11:00 au depus oferte 2 (doi) ofertanți: - „CARTNORD PAPER” SRL cu propunerea financiară în sumă de 60401,60 lei fără TVA; - „RADOP-OPT” SRL cu propunerea financiară în sumă de 67300,00 lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83333,00 lei fără TVA). Ofertele prezentate de operatorii economici „CARTNORD PAPER” SRL și ”RADOP-OPT” S.R.L. corespund tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate în cadrul procedurii de achiziții de valoare mică, lansate prin SIA RSAP MTender, platforma achizitii.md, cu nr. ID ocds-b3wdp1-MD-1691754873879 din 11.08.2023, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI, în baza criteriului de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului - prețul cel mai scăzut și corespunderea specificațiilor tehnice, a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică operatorului economic „CARTNORD PAPER” SRL în sumă de 60401,60 lei fără TVA/72481,92 lei cu TVA.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 67 300 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications