Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.08.2023 14:13
to 18.08.2023 10:14
to 18.08.2023 10:14
2
Bidding period
with
18.08.2023 10:14
to 27.08.2023 12:14
to 27.08.2023 12:14
3
Auction
with
28.08.2023 15:00
to 28.08.2023 15:09
to 28.08.2023 15:09
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
430 364 MDL
Period of clarifications:
9 Aug 2023, 14:13 - 18 Aug 2023, 10:14
Submission of proposals:
18 Aug 2023, 10:14 - 27 Aug 2023, 12:14
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Schimbarea placilor de pe acoperisul casei de cultura satul Sinesti r-ul Ungheni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
3646, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, satul Sinești raionul Ungheni
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Aug 2023, 14:04
Date modified
13 Sep 2023, 14:08
Achizitii.md ID
21087752
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Date:
10 Aug 2023, 20:00
Question's name:
doc
Question:
cite proceduri o sa mai incarcarcati?
Answer (16 Aug 2023, 10:14):
Buna ziua. Acesta este ultimul document . Nu au fost incarcate toate documentele procedurii de acchiziții. Multumim.
Date:
16 Aug 2023, 11:49
Question's name:
procedura
Question:
Pina acum in RM nu sa eftinit nimic, in afara Procedurii de Achiziție publicate de D-stră. Argumentați vă rog motivul scăderii sumei la procedura data? Si daca Devizul de cheltuieli a trecut verificare, sau la implementarea contractului tot va fi acest ”tenis” de sume și lucrări prevăzute-neprevăzute?
Answer (16 Aug 2023, 15:02):
Devizul de cheltuieli a trecut verificarea . Multumim
Date:
16 Aug 2023, 15:27
Question's name:
Devizul de cheltuieli
Question:
Anexati actul de verificare a Devizului de cheltuieli la documentatia publicata! Multumim!
Answer (16 Aug 2023, 16:21):
Nu am stiut ca trebuie de anexat si acest document. Dar Actul de verificare a Devizului de cheltuieli a fost intocmit la data de 28. iulie 2023 de către Î.S. ,, Serviciul pentru Verificare și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor,, Î.S.
Date:
16 Aug 2023, 15:28
Question's name:
Suma
Question:
Care este cauza modificării sumei estimate la procedura?
Answer (16 Aug 2023, 16:24):
Suma Devizului de cheltuieli cu TVA este de 516437,68 lei , fără TVA 430364,74 lei . Ne cerem scuze de greșeli . Multumim
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK