1
Enquiry period
with 08.08.2023 19:11
to 25.08.2023 15:26
2
Bidding period
with 25.08.2023 15:26
to 28.08.2023 15:26
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 400 000 MDL
Period of clarifications: 8 Aug 2023, 19:11 - 25 Aug 2023, 15:26
Submission of proposals: 25 Aug 2023, 15:26 - 28 Aug 2023, 15:26

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Mobilier de laborator - Scaun ergonomic
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, mun. Chişinău, sec. Buiucani, str. Ciorbă Toma, 18A
Web site
---
The contact person
Full name
Chicu Cristina
Contact phone
+37369224911
Purchase data
Date created
8 Aug 2023, 18:50
Date modified
9 Aug 2023, 13:12
Achizitii.md ID
21087631
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
#184GDH_ITQ_Scaun ergonomic de laborator08082023
Technical Specifications
ITQ#184/GD/H
8.08.23 19:11
#184GDH_2023
Technical Specifications
versiune eronata
8.08.23 19:11
#184GDH_Formular Oferta_Scaun ergonomic de laborator08082023
Technical Specifications
Formular Oferta
8.08.23 19:33
Date:
9 Aug 2023, 13:12
Question's name:
Specificațiile Tehnice minime
Question:
bună ziua, ce înseamnă Culoarea opțională ?
Answer (23 Aug 2023, 14:57):
Buna ziua, opțional - înseamnă culoarea la alegere din spectrul disponibil la producatorul respectiv propus in oferta dvs.
Date:
9 Aug 2023, 15:50
Question's name:
specificatii Tehnice
Question:
se permite un analog a fotoliului? baza din aluminiu poate fi schimbata si pe cromata?
Answer (23 Aug 2023, 14:59):
Conform ITQ este solicitat - Baza tip stea cu 5 brațe la sol- aluminiu polisat. Respectiv nu se permite - baza cromată.
Date:
10 Aug 2023, 11:00
Question's name:
Documente licitatie
Question:
Buna ziua! Va rugam sa anexati la procedura data, documentele standart, pentru a depune oferta corect si in conformitate cu cerintele d-voastra. https://tender.gov.md/ro/content/instruc%C8%9Biuni
Answer (23 Aug 2023, 15:26):
Toate achizițiile de bunuri si servicii, efectuate de către IP UCIMP DS, sunt organizate in conformitate cu reglementările specifice stabilite de către donator – Fondul Global pentru Combaterea HIV/SIDA, Tuberculozei și Malariei (FG), si respectiv cu aplicarea prevederilor Art. 5, litera m), alin. 3, al Legii RM nr. 131/2015 din 03.07.2015 privind achizițiile publice: ”m) contractelor de achiziții publice reglementate de diferite norme procedurale și atribuite: ..... – conform procedurii specifice a unei organizații internaționale;”
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.