1
Enquiry period
with 07.08.2023 16:43
to 18.08.2023 10:00
2
Bidding period
with 18.08.2023 10:00
to 22.08.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 762 570 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2023, 16:43 - 18 Aug 2023, 10:00
Submission of proposals: 18 Aug 2023, 10:00 - 22 Aug 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform Caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Turcan
Contact phone
79854555
E-mail
Purchase data
Date created
7 Aug 2023, 16:43
Date modified
10 Aug 2023, 10:12
Achizitii.md ID
21087430
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
dl intretinere (003)_07.08.2023.docx
Bidding Documents
-
8.08.23 17:08
16.cs lot 16 n33 floresti g39 (r14).doc
Bidding Documents
-
8.08.23 17:08
anunț de participare g39 flor.docx
Bidding Documents
-
9.08.23 15:46
duae g39.doc
Bidding Documents
-
9.08.23 15:46
Date:
10 Aug 2023, 10:12
Question's name:
clarificari
Question:
În caietul de sarcini în poziția DA21D ați indicat Ciment CEM 32,5 R, spune-ți vă rog ce fel de ciment este, ce carecteristici are?
Answer (10 Aug 2023, 11:16):
Stimate Antreprenor, vă informăm caracteristicile cimentului CEM 32.5 le gășiți în standardul SM SR EN 197-1: 2014
Date:
10 Aug 2023, 10:15
Question's name:
clarificari
Question:
Spune-ți vă rog în privința la sîlpi pentru indicatoare, ce fel de stîlpi solicitați să fie, zincați sau cu profil 50x50
Answer (10 Aug 2023, 11:16):
Stimate Antreprenor, vă informăm că sîlpii pentru indicatoare rutiere trebue să fie zincați cu  56 -57.
Date:
10 Aug 2023, 10:15
Question's name:
clarificari
Question:
Spune-ți vă rog frumos ce fel de indicatoare cereți, parametrii și dimensiunile lor.
Answer (10 Aug 2023, 11:24):
Stimate Antreprenor, vă informăm că sîlpii pentru indicatoare rutiere trebue să fie zincați cu  56 -57.
Date:
10 Aug 2023, 10:16
Question's name:
clarificari
Question:
Operatorii economici doresc să cunoască la ce sumă să se orienteze la 7 762 570 fără TVA sau la 7 514 320.
Answer (10 Aug 2023, 10:50):
Buna ziua. Din motive tehnice, care nu tin de Autoritate, in sistem nu poate fi modificata Valoarea estimata. La intrebarea noastra referitor la asta, ni s-a raspuns: ,,Lista modificărilor posibile: — adăugarea documentelor suplimentare sau schimbarea documentelor încărcate anterior; — mărirea perioadelor (este necesar de mări primele două perioade proporțional); — modificarea denumirii/descrierii lotului.,, Astfel, unica solutie a fost publicarea valorii estimative calculate (modificate) in Caietul de sarcini si in Anuntul de participare, la fel a fost modificata valoarea estimativa.
Date:
10 Aug 2023, 10:30
Question's name:
clarificări
Question:
Concretizați termenul de valabilitate a contractului data luna anul?
Answer (10 Aug 2023, 11:12):
Termenul de valabilitate al contractului este stipulat in pct.13 al Anuntului de participare.
Date:
10 Aug 2023, 16:42
Question's name:
clarificari
Question:
din Anunțul de participare prevede că termenul de valabilitate a contractului este până la recepția finală a lucrărilor. Deci, conform punctului 18) din Anunțul de participare garanția lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări prevede expres 1 an de la data rcepției la terminarea lucrărilor; Întrebare: La care proces-verbal de recepție Vă referiți: la proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor cum este menționat totuși în anunț de participare?. Dacă Vă referiți la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor atunci cînd se vor factura lucrările de achiziții executate? la finele perioadei de valabilitate a contractului?
Answer (11 Aug 2023, 10:56):
Stimate Antreprenor, vă informăm Potrivit pct.3 din Regulamentul de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente aprobat prin HG nr.285/1996, 3. Recepţia lucrărilor de construcţie şi a instalaţiilor aferente acestora se efectuează atît la lucrări noi, cît şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, reconstrucţii, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează în două etape: 1) recepţia la terminarea lucrărilor; 2) recepţia finală la expirarea perioadei de garanţie. Termenul de garanție de 1 an curge de la data terminării lucrărilor (proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor) şi până la expirarea termenului de un an prevăzut în contract. Lucrările executate de antreprenor se achită în baza proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate, care se prezintă beneficiarului în condițiile contractului, la momentul prezentării acestora spre recepție. Deci, achitarea tuturor lucrărilor are loc până la recepția la terminarea lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.