1
Enquiry period
with 07.08.2023 16:37
to 19.08.2023 11:18
2
Bidding period
with 19.08.2023 11:18
to 31.08.2023 11:17
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 063 299,16 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2023, 16:37 - 19 Aug 2023, 11:18
Submission of proposals: 19 Aug 2023, 11:18 - 31 Aug 2023, 11:17

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Piese p/u utilaj medical - 2023
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
Purchase data
Date created
7 Aug 2023, 16:37
Date modified
16 Aug 2023, 0:23
Achizitii.md ID
21087423
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
8. Microscop binocular
Budget: 3000.0 MDL
Active
17. Mobile X-ray "XFM, Italray"
Budget: 235000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
19. HemoRO 3000, DWA
Budget: 58140.0 MDL
Active
23. Ventilator Mindray SV 650
Budget: 18000.0 MDL
Active
25. Monitor "BT-770, Bistos"
Budget: 39000.0 MDL
Active
26. Monitor "BT-770, Bistos"
Budget: 39000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
7.duae.doc
Bidding Documents
-
7.08.23 16:37
6.doc. standard 21087423.docx
Bidding Documents
-
7.08.23 16:37
8.declaratie (new 24.11.20).doc
Bidding Documents
-
7.08.23 16:37
Date:
16 Aug 2023, 00:23
Question's name:
cantitate in lot nr 15
Question:
Cite bucati solicitati pentru lot nr. 15?
Answer (16 Aug 2023, 12:00):
Vezi _Documentatia standard_ atasata la procedura!
Date:
16 Aug 2023, 21:02
Question's name:
catitate de livrare
Question:
Spuneti va rog, in cazul incherii contractului, se poate intimpla sa nu faceti comanda de piese?
Answer (17 Aug 2023, 11:12):
Vezi "ANUNT DE PARTICIPARE" pct.12: Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: _la comandă, după necesități, în decurs de 15 zile_
Date:
16 Aug 2023, 21:13
Question's name:
cantitati in loturi
Question:
In documentul 6.doc. standard 21087423.docx este indicat doar catitate 1 iar la U/m este lot. Va rog sa specifiati in anunt sau in documentatia standart catitatea la fiecare lot. Nu e eficient sa deschidem fiecare lot si sa culegem informatia de pe site, daca ea trebuie sa fie prezenta in documentele de solicitare. Spre exemplu lot 9 - in documentatia standard este indicat doar 1 lot, dar se vede alta cantitate si 2 pozitii doar cind deschizi lotul pe site. La fel e si cu parametrii tehnici solocitati, se vad doar pe site nu si in documentatia standad sau in anunt. Corectati va rugam caietul de sarcini ca sa avem acces la toata informatia necesara pentru a putea depune oferta corect si eficient.
Answer (17 Aug 2023, 11:18):
Operatorul economic cointeresat în participarea la procedura de achiziție, este în drept să EXAMINEZE MAI MINUȚIOS Documentația de atribuire, în care este specificat clar cantitatea necesară pentru fiecare lot/poziție în parte! Totodată, menționăm că: Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Date:
17 Aug 2023, 11:45
Question's name:
Si daca necesitate nu este?
Question:
Pentru a face fata cerintelor, le comandam la furnizori din timp, pina la comanda AC! Dar cum facem daca AC nu are necesitate - nu le comanda? Si OE ramine cu piesele procurate?
Answer (17 Aug 2023, 11:59):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Date:
17 Aug 2023, 11:47
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
Documentatia de atribuire prevede ca documentele cu toate cerintele sa fie incarcate pe site. Ceia ce nu este indeplinit. La moment putem vizualiza parametrii tehnici si cantitatile doar daca deschiem fiecare lot in parte - si nu este in documente care pot fi descarcate si cu care sa se lucreze.
Answer (17 Aug 2023, 11:59):
EXAMINAȚI MAI MINUȚIOS în Documentația de atribuire toate anexele (incl. Anexa 23)!!!
Date:
17 Aug 2023, 12:24
Question's name:
Daca AC nu are necesitate
Question:
Va rog sa raspundeti direct si simplu la intrebare. Daca AC nu are necesitate, respectiv nu le comanda, ce se intimpla cu piesele procurate de OE? Luind in consideratie stockurile instabile si timpul de comanda la fel foarte imprevizibil, nu putem opta pentru varianta in care semnam contract, si asteptam cind se face comanda, apoi sa le comandam si noi la producator/furnizor. De asta facem comanda de piese in baza contractului inchieat cu AC. Inteleg ca cerintele au fost inaintate conform prevederilor legislatiei in vigoare, dar nu este clae cum se interpreteaza anume acest moment de care va intreb. Scuze, dar am nevoie de raspuns clar pentru a participa.
Answer (17 Aug 2023, 12:44):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților!!!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.