1
Enquiry period
with 07.08.2023 16:32
to 08.08.2023 17:00
2
Bidding period
with 08.08.2023 17:00
to 14.08.2023 13:00
3
Auction
with 15.08.2023 15:00
to 15.08.2023 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 100 000 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2023, 16:32 - 8 Aug 2023, 17:00
Submission of proposals: 8 Aug 2023, 17:00 - 14 Aug 2023, 13:00
Auction start date: 15 Aug 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii obligatorii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023, în conformitate cu Standardele Naționale de Contabilitate.
Conform criteriilor de clasificare prevăzute în art. 4 (pct. 4) al Legii Contabilității și raportării financiare nr. 287 din 15.12.2017, Instituția Publică Universitatea de Stat de Medicină și Farmacie ”Nicolae Testemițanu” constituie o entitate mare și ține contabilitatea în partidă dublă cu prezentarea situațiilor financiare complete, (art.5/ alin. 3 din Legea contabilității și raportării financiare).
Potrivit art. 32 al Legii 287/2017, auditului obligatoriu sînt supuse situațiile financiare individuale ale entităților mijlocii și entităților mari, ale entităților de interes public și ale altor entități.Aceeași obligativitate impune și Legea privind auditul situațiilor financiare 271/2017, Standardele Internaționale de Audit.
Informații despre instituția supusă auditului:
4.1. Detalii din Regulamentul IP USMF ”Nicolae Testemițanu”:
IP USMF ”Nicolae Testemițanu”este o instituție publicăde învățământ superior la autonomie financiară ce beneficiază de toate drepturile ce decurg din calitatea de persoană juridică de drept public, gestionează mijloacele financiare primite de la bugetele componente ale bugetului public național (Comanda de stat) prin conturi trezoriale, pentru alte mijloace financiare are conturi proprii în bancă, inclusiv valutare.
4.2. Indicii activității economico-financiare a IP USMF ”Nicolae Testemițanu” pentru anul 2022
Total active: 1561268,40 mii lei
Venituri din vânzâri: 553556,80 mii lei
Numărul mediu scriptic al personalului în perioada de gestiune: 1646 persoane.
Scopul prestațiilor:
Auditul situațiilor financiare pentru anul 2023 ale IP USMF ”Nicolae Testemițanu”
- Examinarea în vederea exprimării unei opinii asupra situațiilor financiare anuale în conformitate cu Standardele Internaționale de Audit.
- Exprimarea unei opinii asupra imaginii fidele a situației patrimoniale, dacă sistemul de ținere a evidenței contabile al IP USMF ”Nicolae Testemițanu” (documente primare, registre contabile, rapoarte financiare), este în conformitate cu legislația din domeniul contabilității.
- Exprimarea unei opinii asupra regularității, veridicității și corectitudinii contabilității
Condiții de recepționare a serviciilor de audit:
1. Următoarele documente vor fi considerate parte a serviciului prestat:
- Scrisoarea către conducere și Raportul de audit, întocmit cu respectarea standardelor de audit și predat în termenul de prestare stipulate în contract;
- Actul de prestare-recepționare a serviciilor.
2. Raportul auditului va conține suplimentar:
- Avizul auditorului privind coerența dintre raportul conducerii și situației financiare pentru aceeași perioadă de gestiune, corespunderea acestuia cu prevederile actelor normative;
- Declararația cu privire la faptul că pe parcursul auditului, s-au indentificat informații eronate semnificative prezentate în raportul conducerii, indicând despre aceasta
3. Alte cerințe:
- raportul va fi predat însoțit de act de prestare-recepționare;
- limba utilizată în cadrul activităților pe care le vor desfășura auditorii este limba română. Toate documentele elaborate de aceștia vor fi elaborate în limba română;
- originalele documentelor indicate în Raportul auditului vor fi prezentate instituției, cel târziu, la momentul finalizării integrale a serviciilor. Prestarea serviciilor se consideră încheiată în momentul prezentării și acceptării Actului de prestare-recepționare a serviciilor,
- în urma recepționării de către Beneficiar, raportul devine proprietate a Beneficiarului, care își rezervă dreptul de utilizare ulterioară a acestuia, Prestatorul neavând dreptul de a folosi, transmite sau comunica acest raport altcuiva decât Beneficiarului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Olesea Dînga
Contact phone
022-205265
Purchase data
Date created
7 Aug 2023, 16:27
Date modified
7 Aug 2023, 16:32
Estimated value (without VAT)
100 000 MDL
The minimum downward of the price
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21087422
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Contract period
21 Aug 2023 16:30 - 30 Dec 2024 16:30
List of positions
1)
Title
Servicii de audit al situațiilor financiare pentru anul 2023 CPV: 79200000-6 - Accounting, auditing and fiscal services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 2.docx
Bidding Documents
-
7.08.23 16:32
anexa nr. 8.docx
Bidding Documents
-
7.08.23 16:32
anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
7.08.23 16:32
anexele nr. 22, 23.docx
Bidding Documents
-
7.08.23 16:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

CECD AUDIT GRUP SRL

Normalized price: 66 900 MDL
Status: Winner
Reason: Corespunde cerințelor
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Societatea de Audit Primaudit Company

Normalized price: 67 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

“First Audit International” SRL

Normalized price: 72 000 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications