Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 5 720 MDL
Period of clarifications: 7 Aug 2023, 14:11 - 10 Aug 2023, 14:00
Submission of proposals: 10 Aug 2023, 14:00 - 15 Aug 2023, 14:00
Auction start date: 16 Aug 2023, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Procedura de încheiere a contractelor
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Aprofundarea cunotințelor angajaţilor CNAS privind încheiere a contractelor
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
4.1 Procedura, mecanizmul de încheiere a contractelor cu personae fizice și juridice.
4.2 Aspecte privind împuternicirile delegate pentru semnarea contractelor.
4.3 Acordul Adițional de modificare, rezilierea contractelor cu personae fizice și juridice pentru prestarea serviciilor, locațiune.
4.4 Responsabilități la etapa de contractare.
4.5 Aspecte privind semnarea electronic a contractelor.
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Funcționari publici de conducere/execuție
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
6 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2023).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire la distanţă, după caz, în contextul situaţiei de urgență din Republica Moldova. La solicitarea Casei Naționale de Asigurări Sociale desfășurarea instruirilor pot fi cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și î-l realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Scutaru Irina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
15 Aug 2023, 14:00
Estimated value (without VAT)
5 720 MDL
The minimum downward of the price
57 MDL
Achizitii.md ID
21087370
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Gh. Tudor,3
Contract period
1 Sep 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Lotul 1. Procedura de încheiere a contractelor CPV: 80500000-9 - Training services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare VM Instruirea personalului CNAS 2023.semnat (1)
Technical Specifications
Anunț de Participare
7.08.23 14:11
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications