Select the type of procedure
Commercial procurement
21086460
1
Enquiry period
with
28.07.2023 17:38
to 09.08.2023 16:43
to 09.08.2023 16:43
2
Bidding period
with
09.08.2023 16:43
to 15.08.2023 15:43
to 15.08.2023 15:43
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 474 569 MDL
Period of clarifications:
28 Jul 2023, 17:38 - 9 Aug 2023, 16:43
Submission of proposals:
9 Aug 2023, 16:43 - 15 Aug 2023, 15:43
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparatie capitala a constructiilor speciale a unor portiuni de drum din s.Puhoi, r-nul Ialoveni( str. Alexei Mateevici, str. Stefan Voda)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6824, MOLDOVA, Ialoveni, s.Puhoi, s.Puhoi
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
28 Jul 2023, 17:38
Date modified
7 Aug 2023, 16:43
Achizitii.md ID
21086460
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari_ fin (2).pdf
anunt_de_participare_lucrari_ fin (2).pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
28.07.23 17:38
caiet de sarcini (actualizat).signed .pdf
caiet de sarcini (actualizat).signed .pdf
Documents history
-
caiet de sarcini (actualizat).signed .pdf
caiet de sarcini (actualizat).signed .pdf
ID: b45b0f1b-1dbe-4c7d-a773-3882676c9ade
Technical Specifications
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: b45b0f1b-1dbe-4c7d-a773-3882676c9ade
Technical Specifications
Technical Specifications
Lista cu cantitati
7.08.23 16:43
Date:
30 Jul 2023, 14:19
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
publicati va rog raportul de verificare a devizului estimatv!!!
Answer (7 Aug 2023, 16:21):
Devizul estimativ a procedurii de achizitie publica a fost intocmit conform prevederilor normative in vigoare, la preturi actuale.
Raportul de verificare solicitat nu este parte a documentatiei de atribuire, respectiv, nepublicarea acestuia nu ingradeste dreptul operatorilor economici de a participa la prezenta procedura de achizitie si, totodata, nu afecteaza atribuirea contractului.
Precizam ca operatorii economici interesati de a participa la licitatia deschisa, urmeaza sa elaboreze oferta in conformitate cu cerintele/conditiile documentatiei de atribuire publicata.
Date:
31 Jul 2023, 12:41
Question's name:
trmen de valabilitatea contractului
Question:
confirmati daca valabilitatea a contractului este pina la 31.12.2024
Answer (7 Aug 2023, 16:21):
In Anuntul de participare este indicat corect termenul de valabilitate al contractului pina la 31.12.2024.
Date:
1 Aug 2023, 13:54
Question's name:
Resursele financiare
Question:
Vă rugăm să indicați care sunt sursele alocate pentru execuția lucrării și dacă acestea sunt disponibile la moment
Answer (7 Aug 2023, 16:25):
Resurse bugetare alocate pentru anul 2023: 750 000 lei; pentru anul 2024 restul sumei.
Date:
7 Aug 2023, 09:28
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
In punctul 13 din "Lista cu cantitatile de lucrari" este prevazut volumul de 0.14m2, este un volum aplicat gresit, deoarece in pct.16 deja se regaseste volumul de 14m2. Rugam clarificari.
Answer (7 Aug 2023, 16:24):
La poz. 13 din Lista cu cantitatile de lucrari, s-a produs o eroare tehnica in redactarea volumului, volum corect este = 14 m2.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK