1
Enquiry period
with 20.07.2023 16:11
to 31.07.2023 10:00
2
Bidding period
with 31.07.2023 10:00
to 10.08.2023 10:00
3
Auction
with 11.08.2023 14:32
to 11.08.2023 14:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 48 148 MDL
Period of clarifications: 20 Jul 2023, 16:11 - 31 Jul 2023, 10:00
Submission of proposals: 31 Jul 2023, 10:00 - 10 Aug 2023, 10:00
Auction start date: 11 Aug 2023, 14:32

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Usturoi. Usturoi uscat (alimentar)
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.115/2013 și HG nr.520/2010
Condiţii de calitate: HG nr.929/2009 (anexa nr.6, Standard UNECE FFV-18);
Bulbii trebuie să fie:
- uscați, curați, sănătoși, tari, fără umezeală externă anormală,
- fără afecțiuni de putrezire, miros sau gust străin;
- fără deteriorări cauzate de dăunători, de corpuri străine vizibile, de îngheț sau soare;
- calibru minim 30 mm;
Ambalare: saci de plasă pînă la 40 kg.
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta certificatul de inofensivitate sau certificatul de calitate emis de producător în baza autocontrolului cu anexarea rapoartelor de încercări în original sau copiile confirmate prin ștampila umedă a solicitantului certificatului și a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului în garnizoana Chişinău, în perioada septembrie – 19 decembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00,
conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Ciobanu Gabriela
Contact phone
022-25-26-42
Purchase data
Date created
20 Jul 2023, 15:34
Date modified
20 Jul 2023, 16:11
Estimated value (without VAT)
48 148 MDL
The minimum downward of the price
192,59 MDL
Achizitii.md ID
21085525
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
18 Aug 2023 16:07 - 31 Dec 2023 16:07
List of positions
1)
Title
Usturoi CPV: 03200000-3 - Cereals, potatoes, vegetables, fruits and nuts
Quantity: 1000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
DUAE.doc
Bidding Documents
DUAE
20.07.23 16:11
Documentația standard legume fructe proaspete.signed.pdf Documentația standard legume fructe proaspete.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard legume fructe proaspete
20.07.23 16:11
Documentația standard legume, fructe proaspete.docx
Bidding Documents
Documentația standard legume fructe proaspete
20.07.23 16:11
Anunt de participare legume fructe proaspete.signed.pdf Anunt de participare legume fructe proaspete.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare legume fructe proaspete
20.07.23 16:11

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

S.R.L. ARENA FRUCT

Normalized price: 36 999,99 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Usturoi”, prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „ARENA FRUCT”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „ARENA FRUCT”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 37 000 MDL
Status: Awaiting
3
Participant(s) name(s):

SRL Nobil Prest

Normalized price: 39 999,98 MDL
Status: Awaiting
4
Participant(s) name(s):

Prodagrotrade S.R.L.

Normalized price: 53 511,11 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

Delmix Prim SRL

Normalized price: 53 703,70 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications