Select the type of procedure
Commercial procurement
21085395
1
Enquiry period
with
21.07.2023 14:16
to 31.07.2023 10:00
to 31.07.2023 10:00
2
Bidding period
with
31.07.2023 10:00
to 14.08.2023 10:00
to 14.08.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 497 147 MDL
Period of clarifications:
21 Jul 2023, 14:16 - 31 Jul 2023, 10:00
Submission of proposals:
31 Jul 2023, 10:00 - 14 Aug 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de amenajare cu pavaj a Curții IP LT „Grigore Vieru” din s. Băcioi și a Curții Gimnaziului nr. 102 din s. Brăila, com. Băcioi
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, Independenței 125
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
21 Jul 2023, 14:16
Date modified
25 Jul 2023, 14:25
Achizitii.md ID
21085395
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
1. 1 anunț de participare_ redactat.pdf
1. 1 anunț de participare_ redactat.pdf
Documents history
-
1. 1 anunț de participare_ redactat.pdf
1. 1 anunț de participare_ redactat.pdf
ID: 6837d99c-c77a-4201-9d6b-12700874d822
Bidding Documents
-
anunț de participare_ pavaj liceu.signed.pdf
anunț de participare_ pavaj liceu.signed.pdf
ID: 6837d99c-c77a-4201-9d6b-12700874d822
Bidding Documents
Bidding Documents
-
25.07.23 14:25
1. 1 documentația standart_redactat.pdf
1. 1 documentația standart_redactat.pdf
Documents history
-
1. 1 documentația standart_redactat.pdf
1. 1 documentația standart_redactat.pdf
ID: df109d70-7e4a-4657-b4f8-eb34f55d059c
Bidding Documents
-
documentația standart.signed_2.pdf
documentația standart.signed_2.pdf
ID: df109d70-7e4a-4657-b4f8-eb34f55d059c
Bidding Documents
Bidding Documents
-
25.07.23 14:25
Date:
24 Jul 2023, 17:32
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Bună ziua! Cum ne sugerați să vă prezentăm cifra de afaceri medie anuală în ultimii 3 ani, în domeniul construcției drumurilor (conform anunț de participare pt. 15, sbpctul 14)? Vă mulțumim anticipat!
Answer (25 Jul 2023, 14:26):
Buna ziua, cifra de afaceri medie anuală din ultimii 3 ani urmează a fi demonstrată prin rapoartele financiare confirmate prin contracte si facturi fiscale privind executarea lucrărilor date.
Sintagma „drumurilor” a fost exclusă din pct. 15, subpct. 14 al anunțului de participare.
Date:
25 Jul 2023, 11:47
Question's name:
pct 10 Anunt de participare
Question:
explicati va rog de ce act aveti nevoie pentru a demonstra personalul de specialitate, acest punct solicitat de catre dvs este unul ambiguu, 3 ani sau 3 luni???????????
Answer (25 Jul 2023, 15:50):
Pentru efectivele medii anuale în ultimii 3 ani - Anexa nr. 15 din DS; pentru efectivele medii din ultimele 3 luni - bilanțurile contabile sau acte confirmative eliberate de SFS; pentru diriginții de șantier - atestatele corespunzătoare. Or, dvs aveți doua posibilitati, să prezentați dovada a 20 angajati in ultimii 3 ani, sau a 20 de angajati în ultimele 3 luni.
Date:
25 Jul 2023, 15:53
Question's name:
Despre ce act merge vorba?
Question:
Exstras, declaratie....??
Answer (25 Jul 2023, 16:26):
La ce va referiți?
Date:
25 Jul 2023, 16:41
Question's name:
să prezentați dovada a 20 angajati in ultimii 3 ani, sau a 20 de angajati în ultimele 3 luni.
Question:
La aceste date??? ce fel de acte solicitati?
Answer (26 Jul 2023, 15:28):
Pentru ultimii 3 ani - rapoartele financiare, ultimele 3 luni confirmare din partea SFS
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK