1
Enquiry period
with 07.07.2023 19:53
to 11.08.2023 17:10
2
Bidding period
with 11.08.2023 17:10
to 17.09.2023 17:10
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 239 265 MDL
Period of clarifications: 7 Jul 2023, 19:53 - 11 Aug 2023, 17:10
Submission of proposals: 11 Aug 2023, 17:10 - 17 Sep 2023, 17:10
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
7 Jul 2023, 16:28
Date modified
9 Aug 2023, 17:10
Estimated value (without VAT)
239 265 MDL
Achizitii.md ID
21084315
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Contract period
1 Jan 2024 02:00 - 31 Dec 2024 02:00
List of positions
1)
Title
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 2045.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
7.07.23 19:53
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
7.07.23 19:54
contract model 14.07.doc
Bidding Documents
-
14.07.23 17:49
Anunt de participare-partea I 16.08.23.docx
Bidding Documents
Anunt de participare-partea I 16.08.23.docx
18.08.23 08:41
Lista de distribuție.xlsx
Bidding Documents
Lista de distribuție.xlsx
18.08.23 08:43
Formularele-partea I 16.08.23.xlsx
Bidding Documents
Formularele-partea I 16.08.23.xlsx
18.08.23 08:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SOGNO

Normalized price: 230 062,50 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

MED-M

Normalized price: 255 369,37 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Date:
12 Jul 2023, 01:04
Question's name:
Specificații
Question:
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor (1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite. Aliniatul (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. Prin specificația solicitată îngrădiți operatorii economici să depună oferte corespunzătoare și într-un final să anulați procedura de achiziție la infinit. Într-un singur lot solicitați 4 produse!!! Or, ținem să vă informăm că producătorii nu stau să execute comenzile ”la o bătaie din deget”, și nici stocuri nu pot fi făcute în avans, așa cum se solicită că termenul de valabilitate trebuie să fie 80% din termenul inițial. Vă rugăm să solicitați cerințe care au o logică și corelație la toate etapele procedurii și până la executare. Drept exemplu poate servi lotul 157 din cadrul LP ocds-b3wdp1-MD-1688737102055 https://achizitii.md/ro/public/tender/21084318/lot/11660625/ Mulțumim anticipat!
Answer (18 Jul 2023, 17:05):
Bună ziua. În urma analizei textului clarificării nu au fost depistați parametrii care ar fi un impediment de participare. Se solicită un lot cu cerințe minime, care să permită livrarea mai multor mărimi în depedență de necesitățile reale ale beneficiarului final. Vă mulțumim
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Date:
17 Jul 2023, 09:59
Question's name:
Mărime lumen
Question:
Solicităm respectuos să indicați mărimea lumenului și numărul de lumene. Din specificațiile tehnice solicitate nu este clar numărul lumenelor.
Answer (9 Aug 2023, 16:55):
Bună ziua. La lotul dat se vor opera modificări în documentația standard din 09.08.2023.
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Date:
10 Aug 2023, 10:26
Question's name:
Mod de evaluare
Question:
Pentru EXACT același produs, solicitați specificații milimetrice și constituie temei de respingere o necorespundere micromilimetrică. Pe de altă parte în acest lot ați inclus cîteva sute de variante de produse. 1) Cateter 22G, lungimea 8cm, BILUMEN, ac 38 cm, ghid 38cm; și Cateter 22G, lungimea 8cm, MONOLUMEN, ac 38 cm, ghid 38cm 2) Cateter 22G, lungimea 9 cm... 3) Cateter 22G, lungimea.....până la cm. Apoi începem de la cateter 18G și 16G. Apoi adăugăm aceleași mărimi, doar că pentru monolumen și bilumen, pentru că sunt produse diferite și cel mai important - PREȚURI DIFERITE. Apoi pentru toate aceste combinații avem și lungimea acului de 38-50cm, precum și a ghidului 38-50mm. Toate aceste cerințe una peste alta va face imposibilă evaluarea corectă a acestui lot. Vă rugăm să specificați modul de evaluare a acestui lot, astfel ca ofertanții să nu interpreteze eronat cerințele pe care trebuie să le respecte. Modificarea operată duce în eroare și mai mult potențialii ofertanți. Mulțumim.
Answer (11 Aug 2023, 16:19):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Date:
11 Aug 2023, 14:12
Question's name:
Cate modele
Question:
Rugam sa concretizati, va fi un singur model, sau mai multe modele conform cerintelor institutiilor.
Answer (11 Aug 2023, 16:30):
Bună ziua. În specificația tehnică au fost incluse cerințele minime care ar trebui să conțină bunurile solicitate. În baza acestora o să fie evaluate ofertele.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications