1
Enquiry period
with 04.07.2023 15:44
to 10.07.2023 10:00
2
Bidding period
with 10.07.2023 10:00
to 13.07.2023 10:00
3
Auction
with 14.07.2023 15:14
to 14.07.2023 15:23
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 89 866,67 MDL
Period of clarifications: 4 Jul 2023, 15:44 - 10 Jul 2023, 10:00
Submission of proposals: 10 Jul 2023, 10:00 - 13 Jul 2023, 10:00
Auction start date: 14 Jul 2023, 15:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul nr.5 Mobilier de birou pentru LT L.Blaga
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
5 Jul 2023, 21:29
Estimated value (without VAT)
89 866,67 MDL
The minimum downward of the price
898 MDL
Achizitii.md ID
21083969
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Contract period
20 Jul 2023 03:00 - 31 Dec 2023 02:00
List of positions
1)
Title
Achiziționarea mobilei, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Lista institutiilor
Bidding Documents
anexa cu adrese WORD
4.07.23 15:44
Plan modificat mobila DITS 2023.semnat
Bidding Documents
Plan anual DÎTS modificat, format PDF, semnat
4.07.23 15:44
DUAE formular nou din 26.11.2020.semnat
Bidding Documents
DUAE format PDF, semnat
4.07.23 15:44
documentatia _standard_mobilă 2023
Bidding Documents
Formulare, specificații tehnice și de preț, contract-model
4.07.23 15:44
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
Declarație pentru cîștigător, format PDF, semnat
4.07.23 15:44
Lista institutiilor.semnat
Bidding Documents
anexa cu adrese PDF, semnat
4.07.23 15:44
Anunt de participare - Mobila DITS 2023.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare, format PDF, semnat
4.07.23 15:44
declaratie_ro
Bidding Documents
Declarație pentru cîștigător, format WORD
4.07.23 15:44
documentatia _standard_mobilă 2023.semnat
Bidding Documents
Doc.standard, format PDF, semnat
4.07.23 15:44
DUAE formular nou din 26.11.2020
Bidding Documents
DUAE format WORD
4.07.23 15:44

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Savexol SRL

Normalized price: 87 382 MDL
Status: Cancelled
Reason: Grupul de lucru a parcurs la reevaluarea ofertelor în urma contestașiei depuse de către SRL ”VMS Companie” (scrisoare de informare Nr. 05/1792/23 din 25.07.2023 parvenită de la ANSC).
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

VMS-COMPANIE

Normalized price: 98 416,66 MDL
Status: Cancelled
Reason: Comentarii: În urma contestației depuse pe data de 25 iulie 2023 de către SRL ”VMS-COMPANIE”, grupul de lucru a decis reevaluarea ofertelor depuse pentru lotul nr.5 - SRL „Savexol” și SRL «VMS-COMPANIE”. Oferta SRL ”Savexol” se respinge pentru lotul nr.5, din motivul că nu corespunde total cerințelor tehnice solicitate de autoritatea contractantă la poziția ”Scaun”. Se solicită: Scaun 38*39*46 cm Scaun scolar cu structura metalica si sezut si spatar pvc cu perna de aer. Structura metalica integral sudata din profile de otel cu sectiune, vopsit in camp electrostatic. Talpile scaunului sunt prevazute cu mansoane din PVC pentru protectia pardoselii. Sezutul si spatarul sunt din PVC de inalta densitate cu perna de aer interioara si suprafete perforate, antialunecare atat pentru a asigura un confort sporit cat si pentru a asigura un transfer de caldura intre corpul elevului si sezut si spatar prin intermediul sistemului de ventilare. Pretabil inclusiv pentru laboratoare scolare. Termen de garantie: 12 luni. Produs în condiții de fabrică Se propune: Dimensiuni: L – 460mm, l – 400mm, H – 470mm. Structură: oţel elicoidal curbat la cald şi vopsit electrostatic, cu protecţie pentru pardoseli la picioarele scaunului, cu rol antiderapant. Şezut şi Spetează: tapiţerie. Culori pentru suprafaţa tapiţată – neagră sau gri - în dependență de stoc și solicitarea beneficiarului. Structura metalică neagră. Termen de garanție 24 luni. Greutate: 7 kg Transportarea, livrarea, descarcarea, instalarea, montarea, ancorare de podea. Prezentare obligatorie la livrarea mobilierului la adresa beneficiarului. De facto, se propune scaun de tip ISO tapițat, și nu un scaun școlar cu suprafață din PVC de înaltă densitate. La fel, nu corespunde configurația structurii metalice. La etapa examinării ofertei SRL ”VMS-COMPANIE”, grupul de lucru a solicitat următoarele clarificări (scrisoare nr.10-13/113 din 26.07.2023): - în scopul calificării la Lotul nr.5 Mobilier de birou pentru LT L.Blaga, s-a solicitat concretizarea informației ce ține de modul de producere pentru Bancă pentru elev și Biroul profesorului cu consolă mobilă, cu 3 sertare, fiind inserată în colonița nr.6 din Anexa nr.22 Specificații tehnice informația ”copy paste” solicitată de autoritatea contractantă: Produs în condiții de fabrică /lotul la comandă; - în contextul celor expuse mai sus, s-a solicitat suplinirea informației cu documente confirmative privind faptul că SRL ”VMS-Companie” este fabrică de mobilă; - s-a cerut transmiterea fotografiilor/ imaginilor reale pentru produsele SRL ”VMS-Companie” cu următoarele coduri indicate în Anexa nr.22 Specificații tehnice colonița nr.2: VMS-06.13 (bancă), VMS-06.10 (biroul profesorului), VMS-06.20-01 (scaun). La clarificările autorității contractante, SRL ”VMS-COMPANIE” a transmis scrisoarea nr.146/ E/ 2023 din care reiese că ofertantul va executa mobilierul la comandă în condiții de fabrică, deci nu este vorba de fabricare în serie. Prin urmare, informația oferită nu corespunde celor menționate în anexa nr.22 Specificații tehnice la colonița nr.2, fiind indicate codurile articolelor de mobilier produse în serie de către ofertant. Codurile menționate de către SRL ”VMS-COMPANIE” figurează în anexa la Certificatul de conformitate nr. OCpr – 049 11 A010311-22 din 18 iulie 2022, cu mențiunea ”Serii de articole de mobilier pentru instituții de învățămînt, proiect VMS - 06.00, si instituții de învățămînt preșcolari, proiect VMS-05.00, conform anexei - 2 (două) poziție. Fabricare în serie, conform GOST 16371+93,GOST 19917-93,GOST 22A46-2002, GOST 2006-86.”: Deci, clarificările vin în contrazicere cu informația oferită la depunerea ofertelor, adică, ofertantul intenționează a livra articolele de mobilier executate ”la comandă”, ci nu ”în condiții de fabrică” cum a prevăzut în ofertă. Poziția din lot ”Scaun” prevede doar ”Produs în condiții de fabrică”. Prin urmare, SRL ”VMS-COMPANIE” nu respectă condițiile înaintate de autoritatea contractantă. În plus, SRL ”VMS-COMPANIE” nu a oferit imagini relevante pentru articolele proprii VMS-06.13 (bancă), VMS-06.10 (biroul profesorului), VMS-06.20-01 (scaun). Nici autoritatea contractantă, în urma examinării paginilor web propuse de ofertant, nu a regăsit modelele transmise de agentul economic ca imagini. https://loft.md/ https://mobila-art.md/pentru-scoli/ https://mobilart.md/mebel-dlya-uchebnih-zavedeniy Pe lîngă cele expuse, codul VMS-06.13 este pentru masa profesorului, nu pentru banca pentru elevi. Se presupune o situație prin care SRL ”VMS-COMPANIE” ar încerca să inducă în eroare membrii grupului de lucru prin documente și clarificări contradictorii. Adițional, oferta SRL ”VMS-COMPANIE” depășește considerabil cu +9,51% suma disponibilă alocată de LT ”L.Blaga” pentru necesitățile de achiziție a mobilierului. Din motivul că ambele oferte pentru lotul nr.5 sînt respinse, achiziția se va repeta.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Lotul nr.5 Mobilier de birou pentru LT L.Blaga
Date:
5 Jul 2023, 21:29
Question's name:
lotul 5
Question:
Ce trebuie de subînțeles prin ultima propoziție pentru bănci și biroul profesorului ”Fabricarea mobilierului va fi după masurarea dimensiunilor de agent economic și atribuirea desenelor tehnice a mobilierului” ? Măsurarea căror dimensiuni? Desenele tehnice când ar trebui prezentate? Odată cu depunerea ofertei sau după desemnarea câștigătorului?
Answer (6 Jul 2023, 11:59):
Desenele tehnice trebuie de prezentat odată cu depunerea ofertei. Totodată se pune în sarcina operatorului economic, desemnat învingător al licitației, să efectuieze din cont propriu o deplasare la fața locului, în caz dacă mobila va fi confecționată la comandă.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications