Select the type of procedure
Commercial procurement
21083811
1
Enquiry period
with
03.07.2023 09:59
to 13.07.2023 10:00
to 13.07.2023 10:00
2
Bidding period
with
13.07.2023 10:00
to 25.07.2023 10:00
to 25.07.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
6 500 000 MDL
Period of clarifications:
3 Jul 2023, 9:59 - 13 Jul 2023, 10:00
Submission of proposals:
13 Jul 2023, 10:00 - 25 Jul 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul
Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
3 Jul 2023, 9:59
Date modified
6 Jul 2023, 10:53
Achizitii.md ID
21083811
MTender ID
CPV
45220000-5 - Lucrări de inginerie şi de construcţii
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reconstrucţie a imobilului amplasat în mun. Chişinău, str. Mesager, 5/5
Budget: 6500000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anexa nr 25.signed.pdf
anexa nr 25.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr 25.signed.pdf
3.07.23 09:59
anunt de participare.signed.pdf
anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
3.07.23 09:59
propunere financiară.signed.pdf
propunere financiară.signed.pdf
Bidding Documents
propunere financiară.signed.pdf
3.07.23 09:59
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
3.07.23 09:59
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
3.07.23 09:59
Date:
6 Jul 2023, 10:53
Question's name:
Construcții beton armat
Question:
Pozitia 28, 30 -- CL13A nu exista. Solicitam explicatia pozitiilor indicate.
Answer (11 Jul 2023, 14:59):
Lucrarea respectiva se gaseste in indicatorul de deviz "C" Lucrari de constructii.
Date:
6 Jul 2023, 18:56
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Punctul 16.9.3 plasati aceleasi conditii de participare, pentru Llicitatii si pentru Cererea ofertei de pret! Copy-paste...
Corectati greseala.
Answer (11 Jul 2023, 14:52):
Autoritatea contractanta stabileste cerintele in documentatia de atribuire conform carora operatorii economici elaboreaza ofertele, in cazul participarii la procedurile de achizitii, indiferent de tipul acestora.
Date:
9 Jul 2023, 22:08
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
anexati forma desfasurata va rog
Answer (11 Jul 2023, 14:56):
Autoritatea contractanta va informeaza ca in documentul cu denumirea anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf (publicat si in varianta word pe platforma de achizitii) se regaseste Anexa nr. 23 (CAIET DE SARCINI privind achiziţionarea lucrărilor), unde este indicata detaliat informatia cu privire la continutul listelor cu cantitatile de lucrari. Va rugam sa studiati minutios documentatia de atribuire publicata.
Date:
12 Jul 2023, 10:43
Question's name:
Sursa de finantare
Question:
Buna ziua , care este sursa de finantare ?
Answer (13 Jul 2023, 09:29):
Conform pct. 7 din Anuntul de participare, ASP este o institutie cu autonomie financiara.
Date:
12 Jul 2023, 10:50
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Se va accepta garantia de buna executie in forma de scrisoare de garantie emisa de o banca sau retineri succesive din platile lunare?
Answer (13 Jul 2023, 09:27):
Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea garanției de bună execuție, care se elaborează și se transmite în conformitate cu cerințele stabilite în documentația de atribuire (pct. 20 din Anunțul de participare).
Date:
12 Jul 2023, 10:53
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
De ce se cere garantia de buna executie de 5% in forma de transfer? Avansul nu preconizati, termenul este foarte restrins si inca si solicitati garantia de buna executie prin transfer. Cum credeti ca Operatorii Economici ar trebui sa supravietuiasca in asa conditii, mai ales ca din buget acum nu se face nici un transfer. Sau Dvs doriti ca investotori pentru obiectul dat sa fie Operatorul Economic. Solicitam sa revizuiti conditia data
Answer (13 Jul 2023, 09:27):
Autoritatea contractantă solicită ofertantului, înainte de semnarea contractului, depunerea garanției de bună execuție, care se elaborează și se transmite în conformitate cu cerințele stabilite în documentația de atribuire (pct. 20 din Anunțul de participare).
Date:
12 Jul 2023, 10:55
Question's name:
Garantia de buna executie
Question:
Nu deajuns ca nu se acorda avans dar si cereti si o plata in prealabil de 5% la semnarea contractului. DVS limitati operatorilor economici dreptul de a participa la licitatii , va rugam sa revizuiti conditia data la retineri succesive din platile lunare.
Answer (13 Jul 2023, 09:27):
În conformitate cu prevederile art. 68 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă stabilește în documentația de atribuire cerințele față de emitent, forma și alte condiții de bază ale garanției de bună execuție a contractului, solicitate pentru executarea calitativă a contractului, precum si cuantumul garanției de bună execuție a contractului, care nu trebuie să depășească 15% din valoarea totală a contractului de achiziții publice de lucrări. Garanția de bună execuție a contractului este valabilă până la expirarea termenului de valabilitate a contractului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK