1
Enquiry period
with 27.06.2023 09:34
to 07.07.2023 08:00
2
Bidding period
with 07.07.2023 08:00
to 20.07.2023 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 541 666,66 MDL
Period of clarifications: 27 Jun 2023, 9:34 - 7 Jul 2023, 8:00
Submission of proposals: 7 Jul 2023, 8:00 - 20 Jul 2023, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de mentenanță preventivă și corectivă a Sistemului Informațional Automatizat ”Registrul Patrimoniului Public”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasia Cuțchi
Contact phone
022222315
Purchase data
Date created
27 Jun 2023, 9:34
Date modified
3 Jul 2023, 8:52
Achizitii.md ID
21083423
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-
27.06.23 09:34
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
27.06.23 09:34
duae.doc
Bidding Documents
-
27.06.23 09:34
specificatie tehnica.pdf specificatie tehnica.pdf
Bidding Documents
-
27.06.23 09:34
caiet de sarcini sia rpp.pdf caiet de sarcini sia rpp.pdf
Bidding Documents
-
3.07.23 08:52
Date:
30 Jun 2023, 17:39
Question's name:
Solicitare clarificarilor
Question:
textul cerințelor de la pagina 1: Serviciile respective vor fi asigurate de către Prestator in perioada iunie - decembrie anului 2023. Întrebare: Înțelegem corect că termenii de prestare a serviciilor vor fi depășiți, din considerente că tenderul este deplasat în finele lunii iunie. Indicați vă rog, ce perioada va avea contractul privind prestarea serviciilor?
Answer (3 Jul 2023, 08:31):
Bună dimineața, serviciile menționate vor fi asigurate de către Prestator în perioada iulie-decembrie 2023
Date:
30 Jun 2023, 17:40
Question's name:
Solicitare clarificarilor
Question:
textul cerințelor de la pagina 2: Mentenanța infrastructurii web " al APP, amplasate pe platforma MCloud: Întrebare: Pentru o înțelegere corectă identificați vă rog, pe ce tehnologii este realizată SIA ”Registrul Patrimoniului public”?
Answer (5 Jul 2023, 08:34):
Bună ziua, Tehnologii de tip cloud computing şi platforme de virtualizare, Linux, Inginer de rețea.
Date:
30 Jun 2023, 17:41
Question's name:
Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 9
Question:
textul cerințelor de la pagina 9: Procedurile de continuitate menite să asigure posibilitatea restabilirii disponibilități Întrebare: Spuneți vă rog, dacă în sistem este realizată posibilitatea restabilirii disponibilității acestuia?
Answer (5 Jul 2023, 08:36):
Proceduri de restabilire automatizata a disponibilității nu exista. Restabilirea disponibilității sistemului se face manual.
Date:
30 Jun 2023, 17:42
Question's name:
Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 9 Adaugator
Question:
textul cerințelor de la pagina 9: În cazul apariției situațiilor de incident ce au dus la pierderea datelor, Beneficiarul va restabili integral datele pierdute de la sursele din copiile de rezervă proprii Întrebare: Spuneți vă rog, dacă este realizată procedura creării copiilor de rezervă a sistemului la moment?
Answer (5 Jul 2023, 08:45):
În alineatul: “Timpul Obiectiv pentru Restabilire specificat în tabelul de mai sus este valabil în perioada orelor de lucru. În cazul apariției situațiilor de incident ce au dus la pierderea datelor, Beneficiarul va restabili integral datele pierdute de la sursele din copiile de rezervă proprii. Beneficiarul este responsabil pentru alocarea resurselor necesare organizării planului de restabilire.” a survenit o eroare. Cuvântul “Beneficiar” se va înlocui cu cuvântul “Prestator”. La momentul actual procedura creării copiilor de rezervă a sistemului se efectuează manual.
Date:
30 Jun 2023, 17:43
Question's name:
Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 10
Question:
textul cerințelor de la pagina 10: Pentru efectuarea testerelor funcționale a sistemului pune Ia dispoziția Beneficiarului un mediu de test Întrebare: Spuneți vă rog, dacă la moment este desfășurat mediul de test sau Prestatorul trebuie să asigure desfășurarea lui?
Answer (5 Jul 2023, 08:46):
La momentul actual mediul de test pentru efectuarea testelor funcționale a sistemului nu există. Toate testările sunt efectuate manual.
Date:
30 Jun 2023, 17:44
Question's name:
Solicitare clarificarilor cerintei de pe pagina 10 Adaugator
Question:
textul cerințelor de la pagina 10: Accesarea sistemelor informatice in mediul de testare se face in autentificarea similară cu mediul de producție. Întrebare: Spuneți vă rog, dacă Beneficiarul are instrucțiuni pentru desfășurarea mediului de test și mediului de producție?
Answer (5 Jul 2023, 08:47):
Instrucțiuni pentru desfășurarea mediului de test nu sunt.
Date:
5 Jul 2023, 16:47
Question's name:
Solicitarea clarificarilor la textul cerințelor de la pagina 4
Question:
textul cerințelor de la pagina 4: Volumul estimativ de resurse pe car Beneficiarul preconizează și le contacteze sunt indicate in tabelul de mai jos. Întrebare: În punctul ”Cerințe privind calcul tarifului pentru servicii de mentenanță preventivă și corectivă”, în tabel este indicat personalul implicat, vă rugăm să descrieți ce sarcini vor fi atribuite specialistului în managementul securității informației
Answer (7 Jul 2023, 07:16):
Sarcinile unui astfel de specialist vor include: 1. Evaluarea și analiza riscurilor de securitate: Specialistul în managementul securității informației va efectua o evaluare a vulnerabilităților sistemului și va identifica eventualele amenințări sau riscuri de securitate. 2. Dezvoltarea și implementarea politicilor și procedurilor de securitate: Bazându-se pe evaluarea riscurilor, specialistul va dezvolta și implementa politicile și procedurile de securitate necesare pentru protejarea sistemului. Acestea pot include politici de autentificare și autorizare, gestionarea accesului la date sensibile, criptarea datelor, politici de securitate fizică etc.
Date:
5 Jul 2023, 16:49
Question's name:
Solicitarea clarificarilor la textul cerințelor de la pagina 4, Adaugator
Question:
textul cerințelor de la pagina 4: Volumul estimativ de resurse pe car Beneficiarul preconizează și le contacteze sunt indicate in tabelul de mai jos. Întrebare: Vă rugăm să precizați lista tehnologiilor de care specialiștii au nevoie pentru a asigura mentenanța, și anume: 1. tehnologii pentru • frontend, • backend, • tipul bazei de date, • tehnologia de virtualizare si instrumentele utilizate. 2. alte tehnologii pe care trebuie să le cunoască specialiștii de mentenanță
Answer (7 Jul 2023, 07:17):
Frontend: Vue.js, Backend Go(Golang), Baza de date: PostgreSQL, Virtualizarea la nivel de servere: VMware.
Date:
5 Jul 2023, 16:51
Question's name:
Solicitarea clarificarilor referitor la furnizarea componentelor hardware și altelor echipamente necesare pentru stocarea copiei de rezervă
Question:
Conform răspunsului dvs. din 5 iulie 2023, 08:45: ” În alineatul: “Timpul Obiectiv pentru Restabilire specificat în tabelul de mai sus este valabil în perioada orelor de lucru. În cazul apariției situațiilor de incident ce au dus la pierderea datelor, Beneficiarul va restabili integral datele pierdute de la sursele din copiile de rezervă proprii. Beneficiarul este responsabil pentru alocarea resurselor necesare organizării planului de restabilire.” a survenit o eroare. Cuvântul “Beneficiar” se va înlocui cu cuvântul “Prestator”. La momentul actual procedura creării copiilor de rezervă a sistemului se efectuează manual.” Întrebare: Înțelegem corect, Prestatorul trebuie să furnizeze componentele hardware și alte echipamente necesare pentru stocarea copiei de rezervă?
Answer (7 Jul 2023, 07:18):
Nu, Prestatorul nu trebuie sa furnizeze componentele hardware pentru stocare. Stocarea se va face pe platforma guvernamentala MCloud.
Date:
6 Jul 2023, 10:25
Question's name:
Solicitarea clarificarilor la cerințe de la pagina 10
Question:
textul cerințelor de la pagina 10: Prestatorul menține in stare actuală documentația tehnică aferenta sistemelor informatice Întrebare: Vă rugăm să enumerați documentația tehnică existentă și care trebuie să fie actualizată.
Answer (7 Jul 2023, 07:21):
Ghidul Administratorului, Documentul Arhitectura sistemului.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.