Select the type of procedure
Commercial procurement
21083133
1
Enquiry period
with
22.06.2023 12:21
to 29.06.2023 17:01
to 29.06.2023 17:01
2
Bidding period
with
29.06.2023 17:01
to 02.07.2023 17:01
to 02.07.2023 17:01
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
429 288 MDL
Period of clarifications:
22 Jun 2023, 12:21 - 29 Jun 2023, 17:01
Submission of proposals:
29 Jun 2023, 17:01 - 2 Jul 2023, 17:01
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
reparații capitale a coridoarelor
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Cuza-Vadă 19/3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Jun 2023, 12:21
Date modified
27 Jun 2023, 17:01
Achizitii.md ID
21083133
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparații a coridoarelor a I.P. Liceul Teatral Orășenesc “Iurie Harmelin”
Budget: 429288.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
doc.stand. de lucrari.signed.pdf
doc.stand. de lucrari.signed.pdf
Bidding Documents
-
22.06.23 12:21
anunt-de-participare (1).signed.pdf
anunt-de-participare (1).signed.pdf
Documents history
-
anunt-de-participare (1).signed.pdf
anunt-de-participare (1).signed.pdf
ID: 72aba5c7-0fe5-4186-ba36-055bb7f63d35
Bidding Documents
-
anunt-de-participare.signed.pdf
anunt-de-participare.signed.pdf
ID: 72aba5c7-0fe5-4186-ba36-055bb7f63d35
Bidding Documents
Bidding Documents
-
27.06.23 17:01
Date:
26 Jun 2023, 17:17
Question's name:
anuntul de participare
Question:
Justificati pentru ce solicitati ofertantul sa detina 900 000 lei bani in cont pe cind insasi valoarea contractului este de 429 mii
Answer (27 Jun 2023, 16:26):
Buna ziua! Informatia este solicitata conform legislației in vigoare, Legea Achiziții Publice 131/25 Articolul 21, Capacitatea economică și financiară. Informația se solicită din considerente că lucrările trebuie executate rapid și calitativ deoarece deja suntem în luna Iulie. Vă mulțumim pentru întrebare.
Date:
26 Jun 2023, 17:22
Question's name:
anuntul de participare
Question:
date despre rapoartele financiare, raportul cu legea adica,-cazierul judiciar , precum si extrasul ASP eliberat (nu mai mult) de 3 luni in urma- aceste date sunt deja date publice, se creaza impresie ca colectati acte?
este vorba doar de reparatii coridor
Answer (27 Jun 2023, 16:26):
Buna ziua! Documentele solicitate sunt criterii de bază în licitație, deoarece prezența acestora asigură autoritatea contractanta în eligibilitatea ofertantului conform Legea Achiziții Publice 131/25 Articolul 19. Informația se solicită din considerente că lucrările trebuie executate rapid și calitativ deoarece deja suntem în luna Iulie. Vă mulțumim pentru întrebare.
Date:
26 Jun 2023, 17:26
Question's name:
anunt de participare
Question:
11
Declaraţia referitoare la efectivele
medii anuale ale personalului angajat şi
ale cadrelor de conducere în ultimii 3
ani
Operatorii economici indică
FormaIALS 21 din anul 2020; 2021;
2022. Obligatoriu
Conform legii despre protectia datelor personale Dvoastra nu puteti solicita sa incarcam pe platforma Achiziitiilor publice date cu caracter personal
Consultati legea
Answer (27 Jun 2023, 16:25):
Buna ziua! Informația solicitată formeaza drept dovadă că în compania întradevăr în ultimii trei ani au fost angajazi lucrători în domeniul construcțiilor. Se permite de a ascunde Numele Prenumele angajatului, salariul, obligatoriu rămâne codul profesiei angajatului.
Informația se solicită din considerente că lucrările trebuie executate rapid și calitativ deoarece deja suntem în luna Iulie. Vă mulțumim pentru întrebare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK