Status Cancelled
Estimated value without VAT 725 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jun 2023, 14:13 - 22 Jun 2023, 10:00
Submission of proposals: 22 Jun 2023, 10:00 - 3 Jul 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Sistem de supraveghere video inclusiv montare și punere în funcțiune
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Î.S. ”Calea Ferată din Moldova” Anulează procedura de achiziție ”Sistem de Supraveghere Video” deoarece urmează să efectueze modificări în caietul de sarcini și să îmbunătățim specificațiile tehnice. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Date of cancellation
30 Jun 2023, 17:41
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Web site
---
The contact person
Full name
Andrei Voloșciuc
Contact phone
079557456
Purchase data
Date created
12 Jun 2023, 14:13
Date modified
30 Jun 2023, 17:41
Achizitii.md ID
21082177
CPV
32320000-2 - Echipament audiovizual şi de televiziune
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
12 Jun 2023, 15:32
Question's name:
clarificari pe GPS treker
Question:
Vă rugăm să concretizați, la care Soft este prevăzută conectarea echipamentului ”GPS treker” din pozița 12 Tracker inteligent?
Answer (13 Jun 2023, 07:37):
Soft-ul trebuie să fie cu API deschis pentru a putea transmite datele în alt Soft de analiză integrat cu centrul de monitorizare (spre exemplu: 1C ERP). Trackerul trebuie să fie GPS tracker ce poate fi integrat cu diferite platforme GPS monitoring.
Lot — 1 Sistem de supraveghere video (inclusiv montare și punere în funcțiune)
Date:
13 Jun 2023, 09:09
Question's name:
Docum
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Answer (13 Jun 2023, 09:48):
Bună ziua, materialul solicitat a fost încărcat la *documentele procedurii de achiziție*
Lot — 1 Sistem de supraveghere video (inclusiv montare și punere în funcțiune)
Date:
13 Jun 2023, 10:34
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua! tinind cont de cantitatile cerute (96 camere) realizarea livrarii si a tuturor lucrarilor in termen de 30 zile este imposibila, rugam respectuos sa modificati caietul de sarcini pentru a nu pune agentii economici in imposibilitate de realizare a sarcinii tehnice. Totodata va rugam sa specificati daca paramnetrii tehnici solicitati sunt minimi sau ficsi? Referitor la alimentare, rugam sa specificati daca locomotivele ofera 220V?
Answer (13 Jun 2023, 15:32):
1. Realizarea livrării/montării camerelor și echipamentelor va fi solicitată pe etape 2. Parametri tehnici solicitați sunt minimi 3. Sursa de alimentare (în momentul aflării locomotivei în funcțiune) oferă 75 volți
Lot — 1 Sistem de supraveghere video (inclusiv montare și punere în funcțiune)
Date:
13 Jun 2023, 10:47
Question's name:
Cantitate cablu
Question:
In anexele la achizitie sunt divergente in cantitatea de cablu UTP extern Cat.5 - in descrierea tehnica e indicat 1680 m, iar in formularul oferte 16080m. Care e cantiotatea corecta?
Answer (13 Jun 2023, 15:26):
Cantitatea corectă de Cablu UTP de categoria 5e este 1680 metri
Date:
15 Jun 2023, 10:24
Question's name:
Tehnic
Question:
Asa utelajul ca NVR sau Poe switch, se ofera garantie doar in caz daca se foloseste cu sursa originala de alimentare. Pentru asigurarea cu alimentare offline este necesar de oferit produse in coformitate cu standartele ISO, CE Totodata cerem ca sa orice instalatie de preluare a curentului de la locomotiva sa fie vizat de producator sau persoana responsabila de intretinera locomotivei. In caz contrar nu se va respecta garantie asupra dispozetivelor care se vor defecta din cauza conectarii la sursele terte de alimentare. Rog sa aflati in ce mediu ambiant se va utiliza dispozitivele din cosederent ca locomotiva pe timp de repaus nu se incalzeste sau se raceste. Totodata, mentionam ca exista registratoare NVR mobile (speciale pentru transport) iar in caietul de sarcini este prevazut NVR simplu de utilaze statica (acasa, oficiu etc.) Astfel rugam sa confirmati ca consecintele sarcinii tehnice incorecte vor fi suportate de autoritatea contractanta.
Answer (16 Jun 2023, 11:21):
prestatorul va asigura echipamentul instalat cu convertor de curent (din 50-100v continuu în 12v continuu), totodată prestatorul va duce răspundere de garanție pe toată perioada.
Date:
15 Jun 2023, 11:00
Question's name:
Tehnic
Question:
Bună ziua, Ne interesează perioada de autonomie maximă, necesară cînd locomotiva nu lucrează, a echipamentului de supraveghere video.
Answer (16 Jun 2023, 11:22):
perioada de autonomie minim de la 6 ore la 10 ore
Date:
15 Jun 2023, 12:01
Question's name:
Propunere
Question:
Bună ziua, Noi venim cu propunerea de a oferi conexiune prin router 4G a sistemelor de supraveghere pentru monitorizare la distanță în timp real.
Answer (16 Jun 2023, 11:23):
conectările vor fi prin 4G
Date:
15 Jun 2023, 18:24
Question's name:
Intrebari pentru clarificare:
Question:
1) Cum se intentioneaza a utiliza sistemul video: -vizualizare in timp real (local in locomotiva si de la distanta) ? - vizualizare arhiva (local in locomotiva si de la distanta) ? 2) GPS tracking intentionati sa utilizati intr-o sistema aparte de sistemul video ?
Answer (16 Jun 2023, 11:25):
1) în timp real 2) soft specializat pentru monitoring cu posibilitatea de integrare video
Date:
16 Jun 2023, 11:36
Question's name:
NVR
Question:
NVR solicitat rezista la temperaturi pina la -10 Grade, daca acesta va ingheta pe timp de iarna, garantia nu va fi valabila din motiv ca este folosit in conditii de mediu neprevazute pentru aceste dispozitive
Answer (16 Jun 2023, 12:15):
Pentru aceasta se instalează acumulator, ca BCR să nu se oprească și să nu înghețe
Date:
16 Jun 2023, 12:35
Question's name:
Vizita
Question:
Pentru formularea unei oferte adecvate solicitam respectuos organizarea vizitei si investigatiei unei locomotive (locuri de amplasare a echipamentelor, trasee de cablu etc.)
Answer (19 Jun 2023, 08:50):
Pentru coordonarea vizitei privind examinarea condițiilor tehnice ale locomotivei apelați la nr. 067419933 Milev Serghei
Date:
21 Jun 2023, 13:20
Question's name:
Transmitere date
Question:
Mai sus ati indicat ca transmiterea datelor va fi efectuata prin 4G, insa nu ati inclus modificari in caiectul de sarcini. Ofertantii trebuie sa adauge in oferta Routere sau Autoritatea contractanta le are deja procurate?
Answer (21 Jun 2023, 14:15):
Routerele vor fi acordate CFM în contul abonamentelor de date mobile procurate de la companiile specializate în domeniu (Orange/Moldcell/Unite)
Date:
21 Jun 2023, 14:06
Question's name:
Termen de montare/livrare
Question:
Termenul de livrare si montare de 30 zile este insuficient pentru echipamentul si sistemul solicitat! Toate echipamentele in asa cantitati necesita a fi produse apoi livrate. Rugam sa extindeti termenul de livrare montare pina la 60-70 zile. Totodata dupa investigarea locomotivei putem la fel constata insuficieta termenului indicat. Rugam modificarea caietului de sarcini
Answer (21 Jun 2023, 14:40):
Răspuns la o întrebare similară a fost oferit în data de 13 iun 2023 ora 15:32, astfel, reiterăm că livrarea/montarea echipamentelor va fi solicitată pe etape, respectiv operatorul economic va avea termen proxim suficient pentru prestări.
Date:
21 Jun 2023, 16:52
Question's name:
Свич - DS-3E0310P-E/M
Question:
Указывая в тех задании данное оборудование вы узко направляете претендентов на использование только данного бренда. Могли бы исправить данный нюанс ??
Answer (22 Jun 2023, 07:58):
Toată informația din caietul de sarcini poartă caracter informativ care face referință doar la parametri tehnici ale echipamentului solicitat. Oricare operator economic este în drept să propună echipament cu caracteristici tehnice similare sau mai ridicate/avansate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.