Select the type of procedure
Commercial procurement
21082149
1
Enquiry period
with
08.06.2023 15:45
to 17.06.2023 12:36
to 17.06.2023 12:36
2
Bidding period
with
17.06.2023 12:36
to 20.06.2023 12:36
to 20.06.2023 12:36
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
680 000 MDL
Period of clarifications:
8 Jun 2023, 15:45 - 17 Jun 2023, 12:36
Submission of proposals:
17 Jun 2023, 12:36 - 20 Jun 2023, 12:36
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrari de amenajare a cailor de acces la gradinita de copii ,,Andries” din orasul Ialoveni
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str.Alexandru Cel Bun 45
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Jun 2023, 15:45
Date modified
9 Jun 2023, 8:55
Achizitii.md ID
21082149
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrari de amenajare a cailor de acces la gradinita de copii ,,Andries” din orasul Ialoveni
Budget: 680000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt trotuare andries.signed.pdf
anunt trotuare andries.signed.pdf
tenderNotice
anunt
8.06.23 15:45
ds_lucrari trotuare andries.signed.pdf
ds_lucrari trotuare andries.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
8.06.23 15:45
Date:
9 Jun 2023, 08:55
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (9 Jun 2023, 10:18):
) Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: Primaria Ialoveni
Denumirea Băncii: Trezoreria Centru
IBAN: MD63TRPCDR518410A00888AA
Cod bancar: TREZMD2X
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la „procedura de achiziție publică nr. ____ din _______”
Date:
12 Jun 2023, 10:33
Question's name:
Caiet de sarcini. Poziția 13 DE09A
Question:
Indicați din ce piatră este bordura și dimensiunea exactă?
Answer (12 Jun 2023, 12:15):
bordura din beton cu deminsiunile conform caietului de sarcini.
Lucrari de amenajare a cailor de acces la gradinita de copii ,,Andries” din orasul Ialoveni
Date:
12 Jun 2023, 16:31
Question's name:
Caiet de sarcini pozitia 13
Question:
Buna ziua in Pozitia 13 , Borduri din piatra pentru trotuare cu dimensiunile 100 x 30 x 25 cm nu se mai folosesc. Pentru trotuare se folosesc borduri din Beton cu marimile 100 x 30 x 15 cm.
Answer (15 Jun 2023, 12:36):
Conform sibolurilor de norme si cod de resurse Borduri de piatra pentru trotuare, avind dimensiunile 30x25 cm, pe fundatie de beton dar totodată în context este specificat în paranteze B2 modelul de borduri care are demensiunele 100x30x15
Lucrari de amenajare a cailor de acces la gradinita de copii ,,Andries” din orasul Ialoveni
Date:
16 Jun 2023, 13:30
Question's name:
Toate documentele
Question:
Buna ziua am verificat caietul de sarcini , DUAE si Anuntul de participare si nu am gasit nici o schimbare . S-a produs vro schimbare in aceste documente ?
Answer (16 Jun 2023, 14:47):
Nu s-a produs nici o schimbarea.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK