1
Enquiry period
with 07.06.2023 10:52
to 13.06.2023 10:16
2
Bidding period
with 13.06.2023 10:16
to 16.06.2023 10:16
3
Auction
19.06.2023 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 310 369 MDL
Period of clarifications: 7 Jun 2023, 10:52 - 13 Jun 2023, 10:16
Submission of proposals: 13 Jun 2023, 10:16 - 16 Jun 2023, 10:16
Auction start date: 19 Jun 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Mentenanța și administrarea paginii web
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
7 Jun 2023, 10:29
Date modified
12 Jun 2023, 10:16
Estimated value (without VAT)
310 369 MDL
The minimum downward of the price
3 103,69 MDL
Achizitii.md ID
21081968
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
26 Jun 2023 10:46 - 31 Dec 2023 10:46
List of positions
1)
Title
Mentenanța și administrarea paginii web CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Om-ora
Documents of the procurement procedure
anexa nr.12 experienta.docx
Bidding Documents
-
7.06.23 10:52
anut de participare.pdf anut de participare.pdf
Bidding Documents
-
7.06.23 10:52
declaratie operator economic hg 351.docx
Bidding Documents
-
7.06.23 10:52
Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IM Enterprise Business Solutions SRL

Normalized price: 180 986,40 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023 privind achiziționarea serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web, conducându-se de prevederile art. 74, și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „Enterprise Business Solutions”, ce s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 180 986,40 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 217 183,68 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru pentru procedura data de achiziție; * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications