Public procurement
21081968
Mentenanța și administrarea paginii web
1
Enquiry period
with 07.06.2023 10:52
to 13.06.2023 10:16
to 13.06.2023 10:16
2
Bidding period
with 13.06.2023 10:16
to 16.06.2023 10:16
to 16.06.2023 10:16
3
Auction
19.06.2023 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
310 369 MDL
Period of clarifications:
7 Jun 2023, 10:52 - 13 Jun 2023, 10:16
Submission of proposals:
13 Jun 2023, 10:16 - 16 Jun 2023, 10:16
Auction start date:
19 Jun 2023, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Mentenanța și administrarea paginii web
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Jun 2023, 10:29
Date modified
12 Jun 2023, 10:16
Estimated value (without VAT)
310 369 MDL
The minimum downward of the price
3 103,69 MDL
Achizitii.md ID
21081968
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
26 Jun 2023 10:46 - 31 Dec 2023 10:46
List of positions
1)
Title
Mentenanța și administrarea paginii web
CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Om-ora
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini ppm new.semnat.signed.pdf
caiet de sarcini ppm new.semnat.signed.pdf
Bidding Documents
-
7.06.23 10:52
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.
2) Choose winner by clicking the button
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IM Enterprise Business Solutions SRL
Normalized price:
180 986,40 MDL
Status:
Winner
Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023 privind achiziționarea serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web, conducându-se de prevederile art. 74, și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „Enterprise Business Solutions”, ce s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 180 986,40 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 217 183,68 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru pentru procedura data de achiziție;
* Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
14.09.23 11:25
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023 privind achiziționarea serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web, conducându-se de prevederile art. 74, și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis:
1. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. „Enterprise Business Solutions”, ce s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a serviciilor de mentenanță și administrare a paginii web (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1686122973679 din „07” iunie 2023), suma totală a ofertei, fără TVA – 180 986,40 lei (suma totală a ofertei, cu TVA – 217 183,68 lei), ce se încadrează în bugetul prevăzut pentru pentru procedura data de achiziție;
* Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020,
- art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Financial proposal
Date of download:
13.06.23 23:20
Opening date:
16.06.23 10:30
oferta financiara_mentenanta ppm.semnat.pdf
oferta financiara_mentenanta ppm.semnat.pdf
ID: 58024a14-11c0-4fcc-a438-e37bb834edc5
Financial proposal
Date of download:
13.06.23 23:20
Opening date:
16.06.23 10:30
oferta tehnica_mentenanta ppm.semnat.pdf
oferta tehnica_mentenanta ppm.semnat.pdf
ID: 93702630-22bb-459a-9544-1d403a581087
Financial proposal
Date of download:
13.06.23 23:20
Opening date:
16.06.23 10:30
certificat detinerea cont otp.semnat.pdf
certificat detinerea cont otp.semnat.pdf
ID: cd89be64-528f-4c05-a451-52b82fe9636a
Financial proposal
Date of download:
13.06.23 23:20
Opening date:
16.06.23 10:30
Financial proposal
Date of download:
13.06.23 23:20
Opening date:
16.06.23 10:30
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK