1
Enquiry period
with 05.06.2023 10:13
to 06.06.2023 16:00
2
Bidding period
with 06.06.2023 16:00
to 09.06.2023 16:00
3
Auction
12.06.2023 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 25 000 MDL
Period of clarifications: 5 Jun 2023, 10:13 - 6 Jun 2023, 16:00
Submission of proposals: 6 Jun 2023, 16:00 - 9 Jun 2023, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de reparare și întreținere pentru computere a Penitenciarului nr. 16-Pruncul.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. I. Pruncul
Web site
---
The contact person
Full name
Blindu Inga
Contact phone
022-61-53-51
Purchase data
Date created
5 Jun 2023, 10:13
Date modified
5 Jun 2023, 10:13
Achizitii.md ID
21081743
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt participare repetat.pdf anunt participare repetat.pdf
Bidding Documents
-anunt participare repetat.pdf
5.06.23 10:13
anunț de participare repetat.docx
Bidding Documents
-anunț de participare repetat.docx
5.06.23 10:13
plan_general_achiziții_tic_p16_2023.semnat.semnat.pdf plan_general_achiziții_tic_p16_2023.semnat.semnat.pdf
Bidding Documents
-plan_general_achiziții_tic_p16_2023.semnat.semnat.pdf
5.06.23 10:13
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.