1
Enquiry period
with 31.05.2023 19:19
to 11.06.2023 15:13
2
Bidding period
with 11.06.2023 15:13
to 22.06.2023 15:13
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 10 200 000 MDL
Period of clarifications: 31 May 2023, 19:19 - 11 Jun 2023, 15:13
Submission of proposals: 11 Jun 2023, 15:13 - 22 Jun 2023, 15:13

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de Securizare a perimetrului (îngrădirea/iluminarea exterioară), a Taberei Militare Permanente nr.136, Băcioi – Etapa 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Mihail Turanin
Contact phone
078681682
Purchase data
Date created
31 May 2023, 19:19
Date modified
9 Jun 2023, 15:13
Achizitii.md ID
21081654
CPV
45340000-2 - Lucrări de instalare de garduri, de balustrade şi de dispozitive de siguranţă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Eligibility Criteria
-
31.05.23 19:19
documentația standard omf nr.69_2021.docx
Bidding Documents
-
31.05.23 19:19
f 1b lista de lucrări desfășurată (desf) genral.doc
billOfQuantity
-
9.06.23 15:13
Date:
8 Jun 2023, 13:46
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Compartimentul Arhitectura (marca SA) - Porti si portite poz 11 si 12 sint identice, precizati corectitudinea? Poz 14, 15 - stilpi metalici din teava patrata 100*1000*3 este corecta pozitia; la fel sint identice - precizati?
Answer (8 Jun 2023, 14:18):
Bună ziua! Pozițiile menționate sunt corecte.
Date:
8 Jun 2023, 14:24
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Iluminatul electric exterior - poz 10 ... W 500 si poz 25 Lampa stradala proiector LED,100W clarificati va rog? Comutator automat, fotosenzor - necesita ceva caracteristici?
Answer (9 Jun 2023, 15:18):
Formularul F1B ,,Lista de lucrări desfășurată” a fost atașată.
Date:
8 Jun 2023, 17:55
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
In legatura cu faptul ca sint schimbari la norme si resurse - sint aplicative - rugam sa incarcati forma F1 desfasurata.
Answer (9 Jun 2023, 15:18):
Formularul F1B ,,Lista de lucrări desfășurată” a fost atașată.
Date:
9 Jun 2023, 15:11
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
incarcati va rog formularul desfasurat
Answer (9 Jun 2023, 15:18):
Formularul F1B ,,Lista de lucrări desfășurată” a fost atașată.
Date:
9 Jun 2023, 16:37
Question's name:
Procedura
Question:
Buna ziua, Dvs cereti lichiditate generala de 200%. Reesind din aceasta cerinta, beneficiul la seviciile prestate anterior trebuie sa fie plus 100% , asa ceva este imposibil. Lichiditatea maxima solicitată ar putea sa fie 110-120%. Redactati va rog.
Answer (11 Jun 2023, 14:56):
Potrivit pct.36, subpct.2 din Ordinul Ministrului finanțelor nr.69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ,,Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%)”. Totodată, conform pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la altitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din statutul obiectului supus reparației.
Date:
9 Jun 2023, 16:40
Question's name:
anunt de participare
Question:
Ce se subintelege prin Anexa 29 din pct.10 al anuntului de participare?
Answer (11 Jun 2023, 15:00):
Memoriu tehnic – descrierea procesului tehnologic de executare a lucrărilor. Este necesar de completat formularul atașat în Documentația standard. După deschiderea ofertelor Conform prevederilor art.20 alin.(8), Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta în termen de 3 zile lucrătoare, la solicitarea autorităţii contractante.
Date:
9 Jun 2023, 16:44
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Extras din contul curent bancar despre disponibilitatea de bani lichizi, sau certificate de linie de credit din ultimele 3 zile după deschiderea procedurii de achiziție- poate trebuie sa fie pina la deschiderea procedurii de achizitie? Daca nu am inteles corect atunci ajustati va rog.Multumim.
Answer (11 Jun 2023, 15:04):
Se prezintă după deschiderea ofertelor, Conform prevederilor art.20 alin.(8), Legea nr. 131 din 03.07.2015, privind achiziţiile publice, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta în termen de 3 zile lucrătoare, la solicitarea autorităţii contractante.
Date:
9 Jun 2023, 16:49
Question's name:
Lichiditate
Question:
Conform pct. 12 din Anunțul de participare în care este indicat că se solicită ca lichiditatea sa fie 200%, vă comunicăm că în conformitate cu OMF69/2021, pct. 36, al.2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); Conform acestui fapt solicităm modificarea acestui punct în conformitate cu nivelul minim de lichiditate, pentru a respecta prevederile legale în conformitate cu Legea 131/2015, astfel în cît să fie asigurată concurenţa şi combaterea practicilor anticoncurențiale în domeniul achiziţiilor publice cît și faptul ca grupul de lucru are atribuția de a asigura participarea largă a operatorilor economici la procedurile de achiziţie publică.
Answer (11 Jun 2023, 15:09):
Potrivit pct.36, subpct.2 din Ordinul Ministrului finanțelor nr.69/2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări ,,Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%)”. Totodată, conform pct.42 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărîrea Guvernului nr.638/2020 „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la altitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În cazul dat, cerințele documentației de concurs au rezultat din statutul obiectului supus reparației.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.