Select the type of procedure
Commercial procurement
21081610
1
Enquiry period
with
31.05.2023 12:57
to 01.06.2023 13:00
to 01.06.2023 13:00
2
Bidding period
with
01.06.2023 13:00
to 04.06.2023 13:00
to 04.06.2023 13:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
198 000 MDL
Period of clarifications:
31 May 2023, 12:57 - 1 Jun 2023, 13:00
Submission of proposals:
1 Jun 2023, 13:00 - 4 Jun 2023, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Rechizite de birou conform necesitaților sediului Directiei Cultura și subdiviziunelor sale pentru anul 2023,Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Bucuresti 68
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
31 May 2023, 12:57
Date modified
31 May 2023, 16:04
Achizitii.md ID
21081610
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_bunuri rechizite_22_02_2022.pdf
anunt_de_participare_bunuri rechizite_22_02_2022.pdf
Bidding Documents
-
31.05.23 12:57
Date:
31 May 2023, 16:04
Question's name:
Доставка.
Question:
Добрый день, подскажите пожалуйста доставка указана в течении 2 дней от запроса. Это в течении 2023 года? или всё количество сразу?
Answer (1 Jun 2023, 12:35):
Livrarea integral după solicitare
Date:
31 May 2023, 16:17
Question's name:
Semne colorate
Question:
Spuneti va rog, din hartie sau din plastic? ce marimea va trebuie? Ce inseamana 20/50/4?
Answer (1 Jun 2023, 12:36):
Semne din plastic
Lățime 20 mm , lungime 50 mm , în set sunt 4 culori
Date:
31 May 2023, 17:19
Question's name:
Anuntul de participare / documentele solicitate
Question:
Va rugam sa excludeti ca document obligatoriu garantia pentru oferta in valoare de 1% emisa de o banca comerciala, intrucat pana la depunerea ofertelor 04.06.23 nici o banca nu actieaza si pentru astfel de format de garantie F3.2 sunt necesare minim 2 -3 zile bancare sau indicati datele bancare pentru a efectua transfer a garantiei pentru oferta la contul de decontare a Directiei Cultura a Primariei mun.Chisinau. Fiind o achizitie prin contract de mica valoare se putea de exclus definitiv garantia de1% sau sa ne adresam la organismul competent de solutionare a contestatiilor.
Answer (1 Jun 2023, 12:37):
Faceți transfer la cont:
Beneficiarul plăţii: Direcția Generală Cultură și Patrimoniu Cultural a Consiliului Municipal Chișinău
Denumirea Băncii: Ministerul finanțelor-Trezoreria de Stat.
Codul fiscal: 1007601010585
Contul de decontare; MD88TRPCDV518410A00778AA
Contul trezorerial:
Contul bancar: TREZMD2X
c)cu nota “Pentru setul documentelor de atribuire” sau “Pentru garanţia pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr. din ”
Date:
1 Jun 2023, 11:11
Question's name:
Buna ziua. poz. 1
Question:
Va trebuie 50 bucati sau seturi?
Answer (1 Jun 2023, 12:38):
Seturi , cum este indicat în anunț
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK