1
Enquiry period
with 25.05.2023 11:41
to 05.06.2023 11:00
2
Bidding period
with 05.06.2023 11:00
to 16.06.2023 11:00
3
Auction
with 19.06.2023 14:46
to 19.06.2023 14:56
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 89 800 MDL
Period of clarifications: 25 May 2023, 11:41 - 5 Jun 2023, 11:00
Submission of proposals: 5 Jun 2023, 11:00 - 16 Jun 2023, 11:00
Auction start date: 19 Jun 2023, 14:46

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul nr. 10 Mobilier pentru Starea civilă
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Galina Uzun
Contact phone
022-50-48-37
Purchase data
Date created
25 May 2023, 10:38
Date modified
25 May 2023, 11:41
Estimated value (without VAT)
89 800 MDL
The minimum downward of the price
898 MDL
Achizitii.md ID
21081185
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
1 Jul 2023 10:47 - 31 Dec 2023 11:30
List of positions
1)
Title
Lotul nr. 10 Mobilier pentru Starea civilă CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
10.1 Dulap universal - Dulap cu două uşi; Material: PAL melaminat în textura lemnului natural - grosimea 18 mm, - corpul prelucrat cu cant ABS 0,5 mm, Dimensiunile dulapului: 950x550x2000 mm; Dulapul este divizat în două secţii pentru arhivarea mapelor şi pentru păstrarea hainelor pe cuiere. Secţia nr.1 este dotată cu 4 poliţe, Secţia nr.2 este dotată cu o poliţă şi o bară pentru depozitarea hainelor. Uşile sunt confecţionate din PAL grosimea 18 mm şi sunt fixate cu ajutorul a 6 (şase) balamale silențioase, uşile se vor deschide manual cu ajutorul a două mânere metalic amplasate vertical. După stabilirea câştigătorului la lotul dat, operatorul economic este invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrări şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. Mihai Viteazul, 11/1. Termen de garanţie: minimum 12 luni. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
3)
Title
10.2 Dulap pentru mape vitrină- Dulap pentru arhivarea mapelor Dulapul este divizat pe orizontal, Secția 1 - partea de sus tip deschis şi Secția 2 - partea de jos tip închis, dotat cu două uşi. Secţia nr.1 este dotată cu 2 poliţe, Secţia nr.2 este dotată cu o poliţă. Material: PAL melaminat în textura lemnului natural - grosimea 18 mm, - corpul prelucrat cu cant ABS 0,50 mm, Dimensiunile dulapului: 1000x400x2000 mm; Uşile sunt confecţionate din PAL grosimea 18 mm şi sunt fixate cu ajutorul a 4 (patru) balamale silențioase, uşile se vor deschide manual cu ajutorul a două mânere metalic amplasate vertical. După stabilirea câştigătorului la lotul dat, operatorul economic este invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrări şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. Mihai Viteazul, 11/1. Termen de garanţie: minimum 12 luni CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 7.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
10.3 Consolă cu trei sertare pe roţi - Dimensiuni masă: 380x465x600 mm; Material masă: PAL melaminat 18mm în textura lemnului natural, prelucrat cu cant ABS 0,50 mm. Consola este dotată cu 3 sertare cu glisiera cu închidere lină, lacăt centralizat şi a câte un mâner metalic pentru deschiderea comodă a uşilor; Consola trebuie să fie dotată cu 4 rotile. După stabilirea câştigătorului la lotul dat, operatorul economic este invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrări şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. Mihai Viteazul, 11/1. Termen de garanţie: minimum 12 luni. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 10.0
Unit of measurement: Bucata
5)
Title
10.4 Masă pentru bucătărie - Masă pentru bucătărie formă dreptunghiulară Dimensiuni: lungime – 1300mm (±50mm), lăţime 800mm (±50mm), înălţimea – 750mm ; Material masă: PAL melaminat 18mm în textura lemnului natural, prelucrat cu cant ABS 0,50 mm. Material carcasă: profil metalic de minim 2mm, dimensiuni: 50x25mm , acoperită cu vopsea polimerică în câmp electrostatic; Numărul de picioare: 4 picioare din profil metalic unite între ele cu dopuri din plastic. După stabilirea câştigătorului la lotul dat, operatorul economic este invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrări şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. Bulevardul Moscovei, 8. Termen de garanţie: minimum 12 luni CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 8.0
Unit of measurement: Bucata
6)
Title
10.5 Masă pentru înregistrări solemne - Masă pentru înregistrări solemne Material masă: PAL melaminat 18mm în textura lemnului natural, prelucrat cu cant ABS 0,50 mm. Dimensiuni: lungime – 800mm, lăţime - 550mm, înălţimea – 1000mm Forma mesei este specifică, are un picior lateral ce se fixează pe o platformă din PAL pentru echilibru. După stabilirea câştigătorului la lotul dat, operatorul economic este invitat de a efectua măsurări repetate şi de a se stabili toate detaliile tehnice, inclusiv culoarea. Adresa livrări şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. A.Puşkin, 42. Termen de garanţie: minimum 12 luni. CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
7)
Title
10.6 Stema de stat Republicii Moldova - Dimensiuni: 40x60cm Material: lemn; Modul de executare a lucrărilor: în relief; Confecţionat conform prevederilor Legii nr.32 din 07.03.2013 privind Stema de Stat a Republicii Moldova. Adresa livrări şi instalării de către vânzător: mun. Chişinău, str. A.Puşkin, 42 CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 12.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
declaratie.signed.pdf declaratie.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie.signed.pdf
25.05.23 11:41
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare.signed.pdf
25.05.23 11:41
anexa nr.17.signed.pdf anexa nr.17.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr.17.signed.pdf
25.05.23 11:41
anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.docx
25.05.23 11:41
anexa nr. 24 - mobilier.signed.pdf anexa nr. 24 - mobilier.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 24 - mobilier.signed.pdf
25.05.23 11:41
anexa nr.18.signed.pdf anexa nr.18.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr.18.signed.pdf
25.05.23 11:41
anexa nr. 19 .signed.pdf anexa nr. 19 .signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 19 .signed.pdf
25.05.23 11:41
declaratie.doc
Bidding Documents
declaratie.doc
25.05.23 11:41
duae.docx
Bidding Documents
duae.docx
25.05.23 11:41
anexe nr.9-16 .signed.pdf anexe nr.9-16 .signed.pdf
Bidding Documents
anexe nr.9-16 .signed.pdf
25.05.23 11:41
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Bidding Documents
duae.signed.pdf
25.05.23 11:41
anexe la documentatia standard.signed.pdf anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard.signed.pdf
25.05.23 11:41
anexa nr.1-8 .signed.pdf anexa nr.1-8 .signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr.1-8 .signed.pdf
25.05.23 11:41

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DIGHIVA

Normalized price: 83 550 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

S.C. Androni-Lex

Normalized price: 83 554,17 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications