1
Enquiry period
with 23.05.2023 14:12
to 31.05.2023 10:00
2
Bidding period
with 31.05.2023 10:00
to 07.06.2023 10:00
3
Auction
08.06.2023 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 266 680 MDL
Period of clarifications: 23 May 2023, 14:12 - 31 May 2023, 10:00
Submission of proposals: 31 May 2023, 10:00 - 7 Jun 2023, 10:00
Auction start date: 8 Jun 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Imprimantă multifuncțională
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Grenoble 106
Web site
---
The contact person
Full name
Larisa Crăciun
Contact phone
+37367770029
Purchase data
Date created
Date modified
24 May 2023, 8:10
Estimated value (without VAT)
266 680 MDL
The minimum downward of the price
2 666 MDL
Achizitii.md ID
21081010
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Grenoble 106
Contract period
20 Jun 2023 03:00 - 20 Sep 2023 03:00
List of positions
1)
Title
Echipament şi accesorii pentru computer CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 40.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
DUAE COP Imprimante P
Technical Specifications
DUAE
23.05.23 14:12
Documentația standart Imprimante P
Technical Specifications
Documentația standart
23.05.23 14:12
Anunțul de participare Imprimante P
Technical Specifications
Anunțul de participare
23.05.23 14:12
Documentația standart COP Imprimante
Technical Specifications
specificații tehnice
24.05.23 08:10

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 346 000 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta corespunde integral specificațiilor tehnice solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Imprimante
Date:
23 May 2023, 15:55
Question's name:
Documente
Question:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Answer (24 May 2023, 08:11):
Bună ziua! Am atașat, doar pentru a întocmi specificațiile tehnice solicitate și nu pentru a periclita întreg procesul din cauza întrebărilor. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Imprimante
Date:
25 May 2023, 16:03
Question's name:
Timp de 90 (nouăzeci) de zile calendaristice din data semnării și înregistrării contractului, cu livrarea la adresa Beneficiarului: mun. Chișinău, str. Grenoble, 106.
Question:
Vă rugăm să anlizați posibilitate de extindere a termenului de livrare cu pana la 120 de zile, motivul este deficitul gobal de componente si microprocesoare pentru imprimante si multifunctionale, toti producatorii inclusiv CANON, HP, Xerox, Kyocera intimpina dificultati mari de producatie, respectiv intirzieri semnificative pe termenii de livrare.
Answer (25 May 2023, 16:41):
Multsimate OE, acest termen de 90(nouăzeci) zile calendaristice, a fost stabilit conform indicațiilor AGE(Agenția de Guvernare Electronică) și nu la decizia AC(autorității contractante). Vă mulțumim pentru înțelegere.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications