1
Enquiry period
with 23.05.2023 13:25
to 02.06.2023 10:00
2
Bidding period
with 02.06.2023 10:00
to 08.06.2023 10:00
3
Auction
with 09.06.2023 13:00
to 09.06.2023 14:23
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 5 780 839,86 MDL
Period of clarifications: 23 May 2023, 13:25 - 2 Jun 2023, 10:00
Submission of proposals: 2 Jun 2023, 10:00 - 8 Jun 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziția centralizată a endoprotezelor conform necesităților beneficiarilor pentru anul 2023 (repetat)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
23 May 2023, 13:25
Date modified
26 May 2023, 16:28
Achizitii.md ID
21080990
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
model contract -.doc
Bidding Documents
-
23.05.23 13:25
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Bidding Documents
-
23.05.23 13:25
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-
23.05.23 13:25
lista de distributie.xlsx
Bidding Documents
-
23.05.23 13:25
anunt de participare26.05.signed.pdf anunt de participare26.05.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.05.23 16:28
formularele specificațiilor tehnice și de preț.xlsx
Bidding Documents
-
26.05.23 16:28
Lot nr. 4 Proteza de sold totala necimentata tip 1
Date:
25 May 2023, 14:55
Question's name:
Lotul 4 pozitia INSERT
Question:
Indicati va rog specificatiile tehnice pentru INSERT.
Answer (31 May 2023, 11:12):
specificația tehnică pentru lotul Lotul 4 poziția INSERT, a fost publicată la data de 26.05.2023. Mulțumim pentru clarificare.
Date:
25 May 2023, 16:27
Question's name:
LOTURI unde se solicita cerinta: Set de instrumente gratuit în folosință. - Va fi nou (neutilizat)
Question:
De fiecare dată când este anunțată o licitație legată de endoproteze, clauza care se referă la furnizarea gratuită a instrumentelor pe durata contractului ridică semne de întrebare catre potentialii operatori economici. Costul unui set de instrumente nou poate varia între 20.000 și 30.000 EUR, în funcție de brand sau producător. Dacă luăm în considerare LOTUL 3 ( sublotul 3.7), pentru a dota spitalul cu setul de instrumente necesar, operatorul economic trebuie să investească din buzunarul propriu o suma care variaza de la 60 000 pina la 90 000 EUR. Luind in consideratie ca costul instrumentelor poate depasi suma de 30-40 procente din valoarea bugetului alocat pentru LOT, care prevad doar consumabile (endoproteze), apare un impediment financiar pentru noii potentialii ofertanti, ceia ce creeaza un precedent de monopolizare a pietii. Tinind cont ca un anumit agent economic a cistigat licitatia din anul precedent din considerente logistice instrumentele livrate odata cu consumabilele ramin in dotare pina la incheierea contractului intre vinzator si beneficiar. In cazul respectiv, cum se asigura spitalul cit si structurile guvernamentale ierarhic superioare ca la atribuirea unui nou contract cu acelas agent economic respectivul va asigura spitalul cu seturi de instrumente noi / neutilizate? Care sunt mechanizmele (sau masurile) care sunt intreprinse de CAPCS cu privier la asigurarea dotarii spitalului cu instrumente care nu au fost in folosinta la incheierea unui nou contract?
Answer (31 May 2023, 11:36):
Cerința cu privire la prezentarea Set de instrumente va fi nou (neutilizat) se solicită la procedurile centralizate desfășurate de către CAPCS încă din anul 2020. 1. În partea ce ține de atribuirea unui nou contract cu același agent economic respectivul va asigura spitalul cu seturi de instrumente noi / neutilizate, menționă că ofertele vor fi examinate în strictă conformitate cu prevederile legislației și documentației de atribuire. Iar oferta care corespunde cerințelor tehnice, de calificare și selecție, precum și criteriului de atribuire stabilit va fi desemnată câștigătoare. 2. De buna credință de îndeplinire a contractului este operatorul economic câștigător, iar în cazul executării neconforme a contractului de achiziție publică, beneficiarul responsabil de a informa CAPCS.
Date:
26 May 2023, 15:29
Question's name:
Lotul 2 și 7
Question:
Buna ziua va rugam sa explicati necesitatea divizării loturilor 2 și 7 sau poate s-a produs o eroare fiind loturi identice
Answer (31 May 2023, 11:15):
S-a produs o eroare, dar din motive tehnice, loturile nu pot fi comasate. Mulțumim pentru clarificare.
Date:
31 May 2023, 11:20
Question's name:
Lotul 2 si 7
Question:
Buna ziua sa intelegem ca este nevoie de cantitatea totala la aceste doua loturi unica diferenta este lista de distributie Multumim
Answer (31 May 2023, 11:37):
da, este necesara cantitatea totală de proteze.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.