Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.05.2023 16:25
to 22.05.2023 11:00
to 22.05.2023 11:00
2
Bidding period
with
22.05.2023 11:00
to 25.05.2023 11:00
to 25.05.2023 11:00
3
Auction
26.05.2023 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
350 000 MDL
Period of clarifications:
15 May 2023, 16:25 - 22 May 2023, 11:00
Submission of proposals:
22 May 2023, 11:00 - 25 May 2023, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Cazane electrice, inclusiv montarea
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Alecsandri, 78
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 May 2023, 16:25
Date modified
18 May 2023, 15:13
Achizitii.md ID
21080432
MTender ID
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declaratie.docx
Bidding Documents
Declarația privind neîncadrarea în situațiile prevăzute de art. 16 alin (2) lit a) din Legea 246/2017 cu privire la întreprinderea de stat şi întreprinderea municipală
15.05.23 16:25
invitație de participare_cazane electrice inclusiv montarea (1).semnat.pdf
invitație de participare_cazane electrice inclusiv montarea (1).semnat.pdf
Bidding Documents
Condiții de participare la procedură
15.05.23 16:25
informatie generala.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate Informatie generala despre ofertant confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic.
15.05.23 16:25
formularul de oferta.docx
Bidding Documents
Criterii de eligibilitate. Formularul ofertei financiare confirmată prin aplicarea semnăturii electronice a operatorului economic
15.05.23 16:25
Date:
18 May 2023, 15:13
Question's name:
Termen garanție
Question:
Solicităm respectuos, în partea ce vizează “Invitația de participare”, și
anume pct. 11, sub-pct. 6 și 7, să clarificați următoarele aspecte:
1. Care este forma/ modelul actului juridic prin care se constituie garanția pentru bunuri/
lucrări?
2. Care este termenul concret solicitat de autoritatea contractantă privitor la garanția
pentru bunuri (sub-pct. 6)?
3. Care este termenul concret solicitat de autoritatea contractantă privitor la garanția
pentru lucrări (sub-pct. 7)?
Answer (19 May 2023, 11:27):
Buna ziua
Bună ziua.
Conform Regulamentului de recepţie a construcţiilor şi instalaţiilor aferente, aprobat prin HG 285/1996 recepţia lucrărilor de construcţie şi a instalaţiilor aferente acestora se efectuează atât la lucrări noi, cît şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, reconstrucţii, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează în două etape prin întocmirea proceselor verbale corespunzătoare:
1) recepţia la terminarea lucrărilor;
2) recepţia finală la expirarea perioadei de garanţie
Perioada de garanție conform art. 30 a Legii 721/1996 privind calitatea în construcții va fi un termen de 5 ani de la recepția lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK