1
Enquiry period
with 02.05.2023 15:59
to 13.05.2023 10:00
2
Bidding period
with 13.05.2023 10:00
to 23.05.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 900 000 MDL
Period of clarifications: 2 May 2023, 15:59 - 13 May 2023, 10:00
Submission of proposals: 13 May 2023, 10:00 - 23 May 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a drumului L253 Calugar-Mustața-G61 prin executarea săpăturilor mecanizate la rigole, lucrări de îmbrăcăminte de beton asfaltic xu asternere mecanică, consolidarea acostamentelor , lucrări conform caietului de sarcini, anexat la procedura de achiziție
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 5902, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, str.Ștefan cel Mare, 50
Web site
---
The contact person
Full name
Prodan Alexandr
Contact phone
+37325922915
Purchase data
Date created
2 May 2023, 15:59
Date modified
4 May 2023, 17:26
Achizitii.md ID
21079641
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
Formularul Standart al Documentului Unic de Achizitie European
2.05.23 15:59
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Model de declaratie privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
2.05.23 15:59
documentatia standart pentru lucrari.docx
Bidding Documents
documentatia standart pentru achizitiile de lucrari
2.05.23 15:59
caiet de sarcini_borderou de lucrari.pdf caiet de sarcini_borderou de lucrari.pdf
Technical Specifications
Lista cu cantitati de lucrari
2.05.23 15:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
anunt/invitatie de participare
2.05.23 15:59
Date:
4 May 2023, 17:26
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Answer (5 May 2023, 08:46):
Autoritatea Contractanta accepta forma de garantie pentru oferta, conform pct 16, nr.5 și pct. 17 din anuntul de participare - scrisoare emisă de o bancă comercială, conform anexei nr. 9 la documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 – confirmata prin semnătura electronică a participantului, (pentru indicarea rechizitelor bancare in scrisoarea de garantie pentru oferta, la solictarea bancii se va indica urmatoarele rechizite: cf- 1007601009347, IBAN-MD20TRGDAL14514143010000, TRZMD2X, Trezoreria Regionala Nord).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.