1
Enquiry period
with 28.04.2023 13:38
to 08.05.2023 14:00
2
Bidding period
with 08.05.2023 14:00
to 15.05.2023 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 545 400 MDL
Period of clarifications: 28 Apr 2023, 13:38 - 8 May 2023, 14:00
Submission of proposals: 8 May 2023, 14:00 - 15 May 2023, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Masă de operaţii cu accesorii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Croitoru Natalia
Contact phone
022 252357
Purchase data
Date created
28 Apr 2023, 13:25
Date modified
28 Apr 2023, 13:38
Estimated value (without VAT)
545 400 MDL
Achizitii.md ID
21079474
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Contract period
29 May 2023 13:31 - 31 Dec 2023 13:31
List of positions
1)
Title
Masa de operații cu 5 secțiuni Masa de operații oferă o suprafață corespunzătoare care susține corpul pacientului în timpul procedurilor chirurgicale, stabilizarea poziției pacientului și furnizarea câmpului chirurgical de expunerea optimă. Fabricat din oțel inoxidabil; Tip: masa electro-hidraulică; Mărimile: mesei – lungimea > 200cm, lățimea > 50cm, Secțiile mesei > 5 secții; Grosime saltea min 80mm, înveliș lavabil, cu pad-uri din spuma cu memorie; Poziționarea mesei reglarea înălțimii min 70-110cm; Deplasarea longitudinală > 30cm; Trendelemburg > 400; Inversarea trendelemburgului > 400 ; Înclinarea trendelemburgului: laterală > 300; Secția cap de la +450 –450 (minim); Secția din spate de la +700 –300 (minim); Secția de la talpa/picior de la +200 –900 (minim), detașabilă, divizată; Secțiune pentru rinichi (kidney bridge) cu înălțime ajustabilă electronic controlabil de la telecomandă și panoul de comandă, min 120mm; Greutatea pacientului: pînă la 200kg; Baza mobilă, în forma de T cu roți și sistem de frînare centralizat; Motor electric cu acumulator intern, ce permite efectuarea următoarelor operațiuni de la pupitrul de comanda sau telecomanda: reglarea înălțimii, Trendelenburg, Anti-Trendelenburg, înclinări laterale, poziții de nivelare, inclinarea secțiunii spate; ridicarea secțiunii pentru rinichi (elevator de rinichi) reglabil: poziția flex, reflex, revenirea la poziția inițială 0; prin acționare electro-hidraulică, activat de controler și panou de comandă lateral; Alimentarea: 220 V, 50 Hz; Baterie internă cu autonomia > 60 manipulări. Masa are în componență următoarele accesorii: - Suport pubian pentru poziționarea bolnavului – 2 buc; - Suport lateral pentru poziționarea bolnavului – 2 buc; - Suport lateral pentru umăr pentru poziționarea bolnavului – 2 buc; - Suport (accesorii) pentru genunchi pentru poziționarea bolnavului – 2 buc; - Set pentru poziționarea laterală a bolnavului – 1 set; - Clame de fixare – 8 buc. Toate accesoriile vor fi compatibile cu masa. Anul de producere pentru toate elementele 2023. Prețul va include livrarea și instalarea (servicii de montare, darea în exploatare). Documente: proces-verbal de predare-primire, proces-verbal de instalare, proces-verbal de instruire a personalului, factura fiscală, certificat de garanţie (cel puțin 24 luni), certificat de calitate şi conformitate valabil, fişa (pașaport) tehnică a mărfii, instrucţiune tehnică cu privire la exploatare mărfii în limba română. CPV: 33100000-1 - Medical equipments
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Complet
Documents of the procurement procedure
documentatia standard masa de operatii 2023.docx
Bidding Documents
Documentaţia standard word
28.04.23 13:38
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
28.04.23 13:38

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ImpulsProGroup

Normalized price: 255 800 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Triumf-Motiv SRL

Normalized price: 282 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

DataControl SRL

Normalized price: 430 500 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Penta Trading SRL

Normalized price: 542 200 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta conforma
Qualification documents
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

ICS Eyecon Medical SRL

Normalized price: 543 400 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Litigation
File an appeal
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications