Select the type of procedure
Commercial procurement
21079178
1
Enquiry period
with
26.04.2023 10:05
to 11.05.2023 10:00
to 11.05.2023 10:00
2
Bidding period
with
11.05.2023 10:00
to 18.05.2023 10:00
to 18.05.2023 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
5 697 135,26 MDL
Period of clarifications:
26 Apr 2023, 10:05 - 11 May 2023, 10:00
Submission of proposals:
11 May 2023, 10:00 - 18 May 2023, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație curente în cadrul Centrului Consultativ Diagnostic, str. A. Russo 11(încăperi et. 5; 3; 2; 1)
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
26 Apr 2023, 10:05
Date modified
28 Apr 2023, 15:00
Achizitii.md ID
21079178
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_lucrari documentatia standard reparatie ccd 2023.signed.pdf
ds_lucrari documentatia standard reparatie ccd 2023.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.04.23 10:05
duae_roformular reparatie ccd.signed.pdf
duae_roformular reparatie ccd.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.04.23 10:05
reparatii ccd 2023 caiet de sarcini.signed.pdf
reparatii ccd 2023 caiet de sarcini.signed.pdf
Bidding Documents
-
26.04.23 10:05
anunț reparație ccd 2023.signed.signed.pdf
anunț reparație ccd 2023.signed.signed.pdf
Documents history
-
anunț reparație ccd 2023.signed.signed.pdf
anunț reparație ccd 2023.signed.signed.pdf
ID: a4cfac9d-670f-4f8c-bbb9-888ffb88f82b
Bidding Documents
-
reparație ccd 2023 anunt .signed.signed.pdf
reparație ccd 2023 anunt .signed.signed.pdf
ID: a4cfac9d-670f-4f8c-bbb9-888ffb88f82b
Bidding Documents
Bidding Documents
-
28.04.23 15:00
Date:
26 Apr 2023, 14:42
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Vă rugăm să încărcați caietul de sarcini în format word. Mulțumesc
Answer (26 Apr 2023, 16:13):
A fost încărcat.
Date:
26 Apr 2023, 18:33
Question's name:
docmentatia de atribuire
Question:
Buna ziua. Conform pct.18 al Anuntului de participare solicitati temenul de garantie a lucrărilor executate 7 ani. Solicitam ca acest termen sa fi ajustat conform prevederile legislatiei LEGE Nr. 721 din 02-02-1996
privind calitatea în construcţii, care prevede termenul de garanție post-receptie de 5ani. nu mai mult si nu mai putin. Multumesc anticipat.
Answer (28 Apr 2023, 15:01):
A fost modificat.
Date:
26 Apr 2023, 18:50
Question's name:
doc. de calificare
Question:
Onorate autoritate contractantă, suntem in Secolul al XXI-lea, un secol al dezvoltării informationale, unde totul se verifica la un clic distanta, explicati va rog, pentru ce solicitati Certificat de atribuire a contului bancar??? - cum considerati oare agentii economici care participa la achizitii publice, carora la participare li se cere experienta similara, ISO, garantii bancare, etc... oare ei nu au deschise conturi in bancă? oare ei nu au Certificat de înregistrare a întreprinderii/decizie de înregistrare/ extras de înregistrare din registrul de stat al persoanelor juridice? Pentru ce le mai solicitati? Sa fie cit mai multe in listă?
Answer (28 Apr 2023, 15:02):
A fost exclsă solicitarea de prezentare aCertificat de atribuire a contului bancar.
Date:
26 Apr 2023, 19:07
Question's name:
criterii de calificare
Question:
BUna seara. Explicati vă rog cum va fi verificata solicitarea din sub-pct.9 al puct.16 Declarație privind personalul de specialitate pentru efectuarea lucrărilor din contract (Nu mai puțin de 15 angajați calificați la momentul depunerii ofertei, cu experință în domeniu nu mai puțin de 5 ani.). Majorotatea operatorilor economici in Anexa nr. 15 Declarație privind personalul de specialitate pentru efectuarea lucrărilor din contract, indica un sir de muncitori pe care nu-i au, sau nu au cu ei nici-o tangenta, sau indica un numar de vreo 50 persoane dar in realitate nu au nici macar 5 lucratori oficial inregistrati la companie. Intrebarea este cum va fi verificata solicitarea D-stra de 15 angajați calificați la momentul depunerii ofertei ? sau solicitati prezentarea declaratiei IPC cu hasurarea datelor personale a muncitorilor, sau dupa depunerea ofertelor veti solicita de la IFS citi muncitori au companiile participante la procedura. Solicitam ca la rubrica Modul de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerințeiIndicati să fie indicat expres in ce mod adentii economici vor demonstra solicitarea D-stra.
Answer (28 Apr 2023, 15:08):
A fost indicat in Anunțul de participare modificat.
Date:
26 Apr 2023, 19:29
Question's name:
criterii de calificare
Question:
la sub-pct.24 al puct.16, Capacitatea economică și financiară, va rugam frumos sa indicat expres ce valoare a cifrei medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani. Caci informatia indicata la rubrica modul de demostrare a criteriului, permite tratarea diferita a acesteea. sau aceata valoare e cel putin 5 697 135,26 lei fără TVA sau aceasta valoare e cel mult 11 394 270,52 lei fără TVA (5 697 135,26 x 2). Astfel, pentru a evita neintelegerile sau interpretarile diferite, indicati expres care e valoarea. si plasati anuntul de participare cu modificarile facute. Multumesc anticipati
Answer (28 Apr 2023, 15:03):
A fost concretizat.
Date:
27 Apr 2023, 08:36
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Answer (28 Apr 2023, 08:03):
Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante, conform următoarelor date bancare:
Beneficiarul plăţii: I.M.S.P. ASOCIAŢIA MEDICALĂ TERITORIALĂ RÎŞCANI
Denumirea Băncii: B.C.’VICTORIABANK’S.A. fil.nr.12 Chisinau
Codul fiscal: 1003600153212
IBAN: MD77VI000002251312105MDL
cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la licitaţia publică nr. __________________________"
Date:
27 Apr 2023, 13:21
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Desfaceri de tencuieli si tecuiala de 5 mm cu amestec uscat. Devizieru i-si da seama ca cu 5 mm nu se va indrepta suprafata peretilor? Sau ne se cere calitatea lucrarilor?
Answer (28 Apr 2023, 14:58):
Tencueli de 5 mm au fost stabilite în devizul de cheltuieli, ca urmare a verificării documentelor de deviz, conform recomandărilor ÎS. Serviciul de Stat pentru verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor.
Date:
3 May 2023, 17:13
Question's name:
Tencueli de 5 mm.
Question:
Conform tehnologiei producerii lucrarilor de finisare suprafetele in urma demolarii tencuielei vechi necesita sa fie nivelate (indreptate) cu tencuiala din mortar de ciment cu grosimea medie de 30 mm, apoi suprafetele respective se tencuiesc cu amestec uscat grosimea 5 mm. Explicati Va rog cum este posibil tehnologic de indreptat peretii in urma demolarii tencuielei vechi cu tencuiala din amestec uscat de 5 mm? (IMPOSIBIL).VEZI CAIETELE DE SARCINI LA TOATE CELELALTE ACHIZITII PUBLICATE PE SITE-ul ACHIZITII PUBLICE. CA EXEMPLU VEZI CAIETUL DE SARCINI LA ACHIZITIA NR. 21079609 PUBICAT RECENT.
P.S. Toate celelalte caiete de sarcini publicate recent tot au trecut verificarea la ÎS. Serviciul de Stat pentru verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor si in toate caietele de sarcini sa respecta tehnologia corecta de producere a lucrarior.
Corectati caietul de sarcini conform tehnologiei producerii lucrarilor. (RESPACTATI MUNCA ALTORA).
Pentru a evita cheltuieli suplimentare prin incheere Acordurilor Aditionale este necesar de corectat caietul de sarcini. S-au urmariti alte scopuri???
Answer (4 May 2023, 16:36):
Lucrările se vor executa în strictă conformitate cu caietul de sarcini fară a diminua calitatea lucrărilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK