1
Enquiry period
with 25.04.2023 16:38
to 01.05.2023 16:29
2
Bidding period
with 01.05.2023 16:29
to 10.05.2023 18:29
3
Auction
11.05.2023 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 559 572 MDL
Period of clarifications: 25 Apr 2023, 16:38 - 1 May 2023, 16:29
Submission of proposals: 1 May 2023, 16:29 - 10 May 2023, 18:29

Supplier technical support:

(+373) 79999801

„Schimbarea ușilor și reparația capitală a scărilor din Liceul Teoretic „Mihail Sadoveanu” s. Fîrlădeni, rn. Căușeni”

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4314, MOLDOVA, Căuşeni, s.Fîrlădeni (r-l Căuşeni), str. Liceului nr.18
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Zdoroveţchi
Contact phone
068051602
Purchase data
Date created
25 Apr 2023, 16:27
Date modified
11 May 2023, 12:59
Achizitii.md ID
21079136
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Date:
26 Apr 2023, 20:24
Question's name:
anunt
Question:
in chit timp se face achitarea dupa facturare? indicati termenul de executare
Answer (27 Apr 2023, 09:38):
Bună ziua, conform documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, anexa nr. 25 contract de antrepriză, pct.3 sunt stipulate modalitatea de plată și termenul va fi aprobat in comun acord dintre autoritatea contractantă și operator economic, conform legii.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.