1
Enquiry period
with 14.04.2023 14:42
to 20.04.2023 15:00
2
Bidding period
with 20.04.2023 15:00
to 24.04.2023 15:00
3
Auction
with 25.04.2023 15:00
to 25.04.2023 15:09
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 200 000 MDL
Period of clarifications: 14 Apr 2023, 14:42 - 20 Apr 2023, 15:00
Submission of proposals: 20 Apr 2023, 15:00 - 24 Apr 2023, 15:00
Auction start date: 25 Apr 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform anexei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
The contact person
Full name
Posta Moldovei
Contact phone
+37368138989
Purchase data
Date created
14 Apr 2023, 14:38
Date modified
18 Apr 2023, 10:58
Estimated value (without VAT)
200 000 MDL
The minimum downward of the price
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21078604
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Contract period
23 May 2023 14:38 - 15 Dec 2023 14:39
List of positions
1)
Title
Lot nr.1: Uși și ferestre din PVC CPV: 44200000-2 - Structural products
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Documents of the procurement procedure
anexa nr 1 - specificații tehnice.docx
Bidding Documents
-
14.04.23 14:42
declaratie operator economic hg 351.docx
Bidding Documents
-
14.04.23 14:42
42. anunt.pdf 42. anunt.pdf
Bidding Documents
-
14.04.23 14:42
42. anunt pvc.docx
Bidding Documents
-
14.04.23 14:42

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Modeaon-Impex

Normalized price: 2 062,50 MDL
Status: Winner
Reason: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin cererea ofertelor de preț Nr. ocds-b3wdp1-MD-1681472322701 din „14” aprilie 2023 privind achiziționarea uși și ferestre din PVC si copertină din sticlă, conducându-se de prevederile art. 74 și art. 98 al Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A desemna câștigătoare pentru Lotul 1: Uși și ferestre din PVC, oferta operatorului economic „Modeaon-Impex” S.R.L, care s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziționare a ușilor și ferestrelor din PVC si copertinei din sticlă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1681472322701 din „14” aprilie 2023), suma totală a ofertei (preț unitar), fără TVA – 24175,42 lei (suma totală a ofertei (preț unitar), cu TVA – 29010,50 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. 2. A desemna câștigătoare pentru Lotul 2: Copertine din sticle, oferta operatorului economic „Modeaon-Impex” S.R.L, care s-a conformat tuturor cerințelor din invitația de participare la procedura de achiziționare a ușilor și ferestrelor din PVC si copertinei din sticlă (Nr. ocds-b3wdp1-MD-1681472322701 din „14” aprilie 2023), suma totală a ofertei (preț unitar), fără TVA – 2062,50 lei (suma totală a ofertei (preț unitar), cu TVA – 2475,00 lei), care se încadrează în bugetul prevăzut pentru lotul respectiv. * Conform prevederilor Regulamentului privind achiziționarea bunurilor, lucrărilor și serviciilor la întreprinderea de stat, aprobat prin Hotărârea de Guvern nr. 351 din 10.06.2020, - art. 108. „Rezultatele achizițiilor pot fi contestate la fondator în termen de 5 zile lucrătoare de la data anunțării lor”. Vă mulțumim pentru participare!
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

RENECONS

Normalized price: 31 833,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications