1
Enquiry period
with 10.04.2023 14:41
to 14.04.2023 13:45
2
Bidding period
with 14.04.2023 13:45
to 20.04.2023 03:45
3
Auction
with 21.04.2023 15:00
to 21.04.2023 15:27
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 30 000 MDL
Period of clarifications: 10 Apr 2023, 14:41 - 14 Apr 2023, 13:45
Submission of proposals: 14 Apr 2023, 13:45 - 20 Apr 2023, 3:45

Supplier technical support:

(+373) 79999801

servicii tipografice

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sfatul Țării, nr.16
Web site
---
The contact person
Full name
Roman Frunza
Contact phone
060002669
Purchase data
Date created
10 Apr 2023, 14:41
Date modified
11 Apr 2023, 14:21
Achizitii.md ID
21078048
CPV
79800000-2 - Servicii tipografice şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.docx
Bidding Documents
-
10.04.23 14:41
Date:
11 Apr 2023, 14:21
Question's name:
nr. final de pagini
Question:
specificati va rog nr final de pagini dupa machetare.
Answer (12 Apr 2023, 11:55):
numarul de pagini este indicat in anuntul de participare
Date:
12 Apr 2023, 11:58
Question's name:
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați
Question:
Buna ziua! Va rugam sa ne comunicati referitor la: Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: conform anexei la anunțul de participare??? Deoarece nu este nici o anexa atasata la anuntul de participare.
Answer (13 Apr 2023, 13:45):
Bună ziua ! Exact, conform anunțului de participare Este indicat termenul de realizare - 2 săptămâni, din momentul ce recepționați raportul, raportul va fi prezentat machetat, redactat, gata de tipărire. In anunț este indicat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.