Select the type of procedure
Commercial procurement
21077879
1
Enquiry period
with
07.04.2023 12:29
to 25.04.2023 10:00
to 25.04.2023 10:00
2
Bidding period
with
25.04.2023 10:00
to 05.05.2023 11:00
to 05.05.2023 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
5 300 000 MDL
Period of clarifications:
7 Apr 2023, 12:29 - 25 Apr 2023, 10:00
Submission of proposals:
25 Apr 2023, 10:00 - 5 May 2023, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Apr 2023, 12:29
Date modified
18 Apr 2023, 9:02
Achizitii.md ID
21077879
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lurări de reparație capitală a clădirii Procuraturii raionului Hîncești
Budget: 5300000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
Documents history
-
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
anunt_participare_hincesti_modificat.pdf
ID: fc33caee-4131-4293-80e7-b109ff84b3db
Bidding Documents
-
anunt_participare_hincesti.pdf
anunt_participare_hincesti.pdf
ID: fc33caee-4131-4293-80e7-b109ff84b3db
Bidding Documents
Bidding Documents
-
18.04.23 09:02
Date:
10 Apr 2023, 11:09
Question's name:
Solicitare
Question:
Solicităm excluderea Vizitei obligatorii la obiect și prezentarea procesului verbal solicitat în Anexa nr.2, pct.16, subpct.27. Considerăm că vizitarea obligatorie nu este un Criteriu de calificare și selecție iar prin prisma Art. 18, Legea nr.131 din 03 iulie 2015 privind achizițiile publice, putem constata că Autoritatea contractantă este limitată în aplicarea criteriilor de calificare și selecție. Totodată, această solicitare contravine și principiilor de reglementare a relaţiilor privind achiziţiile publice prevăzute la Art.7, lit. c) LP 131/2015. Vă mulțumim anticipat pentru remedierea actului ce afectează documentele de atribuire/ anunțul de participare.
Answer (10 Apr 2023, 13:37):
Pentru a exclude necorespunderile si divergentele in ofertele propuse de agentii economici si caietul de sarcini, va invitam sa participati la vizitarea obiectului, conform cerintelor solicitate in anuntul de atribuire.
Date:
10 Apr 2023, 13:30
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Încărcați vă rog schiță sau prooiect la sistemul antiincendiar.
Answer (10 Apr 2023, 13:47):
Informatia suplimantara va fi prezentata la vizitarea obiectului, conform anuntului de participare
Date:
10 Apr 2023, 14:18
Question's name:
Solicitare repetată
Question:
Multstimată autoritate contractantă, Vă comunicăm repetat că vizitarea obligatorie a obiectului și prezentarea procesului verbal nu este un criteriu de calificare și selecție a agenților economici prevăzuți de Art. 18, LP 131/2015. Devizul-ofertă care urmează a fi înaintat de agenții economici în cadrul procedurii va fi elaborat conform caietului de sarcini prezentat și nu conform părerilor personale și subiective în urma vizitării obiectului. Operatorul economic desemnat cîștigător va executa lucrările tot conform devizelor de cheltuieli acceptate, elaborate în conformitate cu caietul de sarcini. Considerăm că invitația Dvs. nu poate fi Obligatorie dar ar trebui să aibă un caracter Recomandabil or, nu toți agenții economici interesați de procedură au posibilitatea să se prezinte într-o anumită locație, la o oră exactă. Astfel, Vă îndemnăm repetat să excludeți obligativitatea prezentării procesului verbal care se eliberează doar operatorilor economici care au posibilitatea să se deplaseze la adresa indicată la o oră stabilită de timp, în caz contrar vom fi nevoiți să contestăm documentele de atribuire/ anunțul de participare. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Answer (10 Apr 2023, 14:20):
Pentru a exclude necorespunderile si divergentele in ofertele propuse de agentii economici si caietul de sarcini, va invitam sa participati la vizitarea obiectului, conform cerintelor solicitate in anuntul de participare.
Date:
10 Apr 2023, 15:04
Question's name:
Cerinte
Question:
Buna ziua. De ce solicitati la momentul depunerii ofertei sa fie minim 17 muncitori angajati. Daca compania noastra are la moment 10 angajati din cauza ca suntem in proces de participare la licitatii.. in cazul incheerii unui contract, clar lucru ca vom angaja alti muncitori. Nu vedem logica cand nu avem de lucru la moment sa cautam muncitori doar pentru ca sa va aratam d-voastra?
Answer (10 Apr 2023, 15:22):
Conform volumului manoperei, pentru executarea in termenii stabiliti a lucrarilor este necesar se fie angajati minim 17 persoane.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK