1
Enquiry period
with 06.04.2023 13:58
to 10.04.2023 10:00
2
Bidding period
with 10.04.2023 10:00
to 13.04.2023 10:00
3
Auction
with 14.04.2023 15:00
to 14.04.2023 15:14
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 46 645,83 MDL
Period of clarifications: 6 Apr 2023, 13:58 - 10 Apr 2023, 10:00
Submission of proposals: 10 Apr 2023, 10:00 - 13 Apr 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

1. Hârtie A4
2. Hârtie perforată 420 mm

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Bolboșenco
Contact phone
022822178
Purchase data
Date created
6 Apr 2023, 13:58
Date modified
7 Apr 2023, 14:54
Achizitii.md ID
21077766
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Hârtie A4
Budget: 41083.33 MDL
Active
Hârtie perforată 420 mm
Budget: 5562.5 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare vm hartie 2023.docx
Bidding Documents
-
7.04.23 14:54
Date:
6 Apr 2023, 14:23
Question's name:
Totusi livrarea toata o data sau dupa necesitate?
Question:
In anunt de participare este scris: Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului, la adresa .... la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Answer (6 Apr 2023, 16:28):
Buna ziua, Potrivit Anunțului de participare, livrarea bunurilor se efectuează la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului.
Date:
6 Apr 2023, 16:42
Question's name:
Livrare
Question:
Potrivit anuntului de participare!!! nu este clar: livrarea in 10 zile sau la solicitare. Modificati anuntul de participare sa nu fie neclaritate
Answer (6 Apr 2023, 17:06):
Stimate operator economic, potrivit Anunțului de Participare, pct.10 livrarea bunurilor se va efectua: a) la necesitate, în baza solicitării scrise (e-mail) a Cumpărătorului; b) în termen de 10 zile lucrătoare, care curg din următoarea zi lucrătoare intrării în vigoare a contractului.
Date:
6 Apr 2023, 17:19
Question's name:
Livrare in 10 zile sau la necesitate?
Question:
Stimate reprezentant al autoritatii contractante, Nu poate fi a) sau b) intr-un contract de achizitii publice. Conditiile trebuie sa fie stipulate clar, sa nu apara indoieli. Descrierea din Anunt de participare induce in eroare! Operatorul economic are dreptul de a cunoaste termenele si conditiile de livrare pentru a face cea mai avantajoasa oferta!
Answer (7 Apr 2023, 15:08):
Buna ziua, Stimați operatori economici, vă mulțumim pentru întrebarea înaintată cu privire la termenul de livrare. Vă comunicăm, că a fost redactat și ajustat pct.10 din Anunțul de participare: ,,Livrarea bunurilor se va efectua de către Furnizor, la adresa Cumpărătorului: MD-2005, mun. Chișinău, bd. Grigore Vieru 1, BANCA NAȚIONALĂ A MOLDOVEI, la necesitate, în termenele prevăzute în Specificația de preț (Anexa nr.2 la prezentul Anunț de participare).'' Totodată, a fost anexat Anunțul de Participare redactat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.