Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
05.04.2023 14:25
to 08.04.2023 14:00
to 08.04.2023 14:00
2
Bidding period
with
08.04.2023 14:00
to 13.04.2023 15:00
to 13.04.2023 15:00
3
Auction
with
14.04.2023 15:00
to 14.04.2023 15:28
to 14.04.2023 15:28
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
200 000 MDL
Period of clarifications:
5 Apr 2023, 14:25 - 8 Apr 2023, 14:00
Submission of proposals:
8 Apr 2023, 14:00 - 13 Apr 2023, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea Aparatajului stomatologic și chirurgical (Cuptor de ceramică, Electrocoagulator mono- și bi- polar) conform necesităților Spitalului clinic militar central pentru perioada bugetară a anului 2023, suma necesară este alocată din bugetul de stat.
Operatorii economici participanți la procedura de achiziție publică vor asigura implimentarea măsurilor organizaționale necesare pentru păstrarea regimului de confidențialitate și securitate în conformitate cu Legea 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Solicităm la livrarea bunurilor actele necesare: proces-verbal de predare-primire, proces-verbal de instalare, proces-verbal de instruire a personalului, factura fiscală, certificat de garanţie (cel puțin 3 ani), certificat de calitate şi conformitate, fişa (pașaport) tehnică a mărfii, instrucţiune tehnică cu privire la exploatare mărfii în limba română. Obligaţiuni: servicii de montare, darea în exploatare.
Livrarea bunurilor se va efectua la adresa mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 32 pînă la 30.06.2023, din data înregistrării contractului de achiziții publice la Trezoreria de Stat, conform necesităților Spitalului.
Operatorii economici participanți la procedura de achiziție publică vor asigura implimentarea măsurilor organizaționale necesare pentru păstrarea regimului de confidențialitate și securitate în conformitate cu Legea 133/2011 privind protecția datelor cu caracter personal.
Solicităm la livrarea bunurilor actele necesare: proces-verbal de predare-primire, proces-verbal de instalare, proces-verbal de instruire a personalului, factura fiscală, certificat de garanţie (cel puțin 3 ani), certificat de calitate şi conformitate, fişa (pașaport) tehnică a mărfii, instrucţiune tehnică cu privire la exploatare mărfii în limba română. Obligaţiuni: servicii de montare, darea în exploatare.
Livrarea bunurilor se va efectua la adresa mun. Chișinău, str. Vasile Lupu, 32 pînă la 30.06.2023, din data înregistrării contractului de achiziții publice la Trezoreria de Stat, conform necesităților Spitalului.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vasile Lupu 32
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Apr 2023, 14:25
Date modified
5 Apr 2023, 14:25
Achizitii.md ID
21077631
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
specificarea de preț_a nr.23_ace_2023.pdf
specificarea de preț_a nr.23_ace_2023.pdf
Technical Specifications
Specificarea de preț
5.04.23 14:25
documentatia standard_ace_2023.pdf
documentatia standard_ace_2023.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
5.04.23 14:25
specificarea tehnică_a nr.22_ace_2023.pdf
specificarea tehnică_a nr.22_ace_2023.pdf
Bidding Documents
Specificarea tehnică
5.04.23 14:25
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK