1
Enquiry period
with 03.04.2023 15:47
to 13.04.2023 16:00
2
Bidding period
with 13.04.2023 16:00
to 25.04.2023 16:00
3
Auction
with 26.04.2023 15:14
to 26.04.2023 15:37
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 155 000 MDL
Period of clarifications: 3 Apr 2023, 15:47 - 13 Apr 2023, 16:00
Submission of proposals: 13 Apr 2023, 16:00 - 25 Apr 2023, 16:00
Auction start date: 26 Apr 2023, 15:14

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.520/2010, HG nr.1191/2010, HG nr. 929/2009, şi HG nr.1279/2008.
Condiţii de calitate:
HG nr.929/2009, anexa 6, UNECE FFV – 25.
Aspect normal caracteristic soiului, proaspătă, uscată, întreagă, acoperită bine de coajă, tare, neîncolțită, fără defecte externe sau interne care să afecteze calitatea, fără daune provocate de dăunători, fără miros sau gust străin.
Ambalaj: saci de plasă pînă la 25 kg (etichetate în modul stabilit).
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta certificatul de inofensivitate sau certificatul de calitate emis de producător în baza autocontrolului cu anexarea rapoartelor de încercări în original sau copiile confirmate prin ștampila umedă a solicitantului certificatului și a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului în mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada mai - septembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
3 Apr 2023, 15:38
Date modified
3 Apr 2023, 15:47
Estimated value (without VAT)
155 000 MDL
The minimum downward of the price
620 MDL
Achizitii.md ID
21077461
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
10 May 2023 15:42 - 30 Dec 2023 15:46
List of positions
1)
Title
Ceapă CPV: 03221113-1 - Onions
Quantity: 10000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
3.04.23 15:47
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
3.04.23 15:47
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
3.04.23 15:47
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
3.04.23 15:47

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Prodagrotrade S.R.L.

Normalized price: 109 999,99 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 110 000 MDL
Status: Winner
Reason: La lotul „Ceapă”, prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Prodagrotrade”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Prodagrotrade”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune achiziționarea lotului „Ceapă”, de la operatorul economic SRL „Prodagrotrade”. După împlinirea termenului de așteptare, operatorii economici desemnați cîștigători, urmau să se prezinte la sediul Autorității contractante, pentru semnarea contractelor de achiziție. Însă, la data de 12.05.2023, operatorul economic SRL „Prodagrotrade” a remis în adresa Autorității contractante o scrisoare, prin care refuză semnarea contractului din motiv că, exportul a fost restricționat, iar produsul autohton este necalitativ și în cantități mici. Reieșind din cele menționate, în baza art. 68, alin. 4, lit. b), Legea 131/2015 și pct. 93 din „Documentaţia standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii”, grupul de lucru a decis de a reține garanția bancară de oferta, pentru lotul „Ceapă”, în suma de 1099,00 lei, operatorului economic SRL „Prodagrotrade”. Următorul preț la lotul „Ceapă” a fost propus de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire. Se propune achiziționarea lotului „Ceapă”, de la operatorul economic SRL „Sija-Prim”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Nobil Prest

Normalized price: 110 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

Delmix Prim SRL

Normalized price: 114 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
5
Participant(s) name(s):

SRL ALIM TOTAL

Normalized price: 209 900 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications