1
Enquiry period
with 03.04.2023 15:47
to 13.04.2023 16:00
2
Bidding period
with 13.04.2023 16:00
to 25.04.2023 16:00
3
Auction
with 26.04.2023 14:37
to 26.04.2023 14:55
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 137 500 MDL
Period of clarifications: 3 Apr 2023, 15:47 - 13 Apr 2023, 16:00
Submission of proposals: 13 Apr 2023, 16:00 - 25 Apr 2023, 16:00
Auction start date: 26 Apr 2023, 14:37

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.1191/2010, HG nr.115/2013 şi HG nr.1279/2008.
Condiții de calitate: HG nr.929/2009, anexa 6 standard, UNECE FFV – 10.
Ambalaj: saci de plasă pînă la 25 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiţii de livrare a mărfii:
- la livrare se va prezenta certificatul de inofensivitate sau certificatul de calitate emis de producător în baza autocontrolului cu anexarea rapoartelor de încercări în original sau copiile confirmate prin ștampila umedă a solicitantului certificatului și a Ofertantului;
- livrarea se va efectua cu transportul (Legea nr.296/2017) furnizorului în mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada mai - septembrie, anul 2023, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, conform cererii şefului Secţiei alimentare;
1. - data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Secţiei alimentare, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Full name
Conovalova Olga
Contact phone
022-25-21-49
Purchase data
Date created
3 Apr 2023, 15:38
Date modified
3 Apr 2023, 15:47
Estimated value (without VAT)
137 500 MDL
The minimum downward of the price
550 MDL
Achizitii.md ID
21077461
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. V. Lupu, 37
Contract period
10 May 2023 15:42 - 30 Dec 2023 15:46
List of positions
1)
Title
Morcov proaspăt CPV: 03221112-4 - Carrots
Quantity: 11000.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
3.04.23 15:47
Documentația standard.signed.pdf Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
3.04.23 15:47
Documentația standard.docx
Bidding Documents
Documentația standard
3.04.23 15:47
DUAE.doc
Eligibility Criteria
Documentul Unic de Achiziții European
3.04.23 15:47

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Sija-Prim SRL

Normalized price: 99 000 MDL
Status: Winner
Reason: La loturile „Cartofi alimentari”, „Varză albă” și „Morcov proaspăt”, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Sija-Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta și documentelor justificative, prezentate de către operatorul economic SRL „Sija-Prim”, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Delmix Prim SRL

Normalized price: 104 499,99 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Nobil Prest

Normalized price: 156 851,85 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

SRL ALIM TOTAL

Normalized price: 217 690 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications