Status Cancelled
Estimated value without VAT 740 100 MDL
Period of clarifications: 28 Mar 2023, 9:07 - 7 Apr 2023, 9:00
Submission of proposals: 7 Apr 2023, 9:00 - 13 Apr 2023, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea Implanturilor traumatologico-ortopedice conform necesităților IMSP Institutul de Medicină Urgentă pentru anul 2023 (repetat)
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Oferta operatorului economic SOGNO pentru loturile nr. 1 Fixatoare pentru fracturile bazinului și nr. 2 Fixatoare externe, nu a fost acceptată în conformitate cu art. 1 și 69 alin (6) lit. b) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, având în vedere că valoarea ofertei depășește valoarea estimativă mai mult de 30%.
În același timp, pentru lotul nr. 3 Fixatoare pentru fracturile de cot nu a fost depusă nici o ofertă.
Astfel, având în vedere că pentru loturile nr. 1 Fixatoare pentru fracturile bazinului și nr. 2 Fixatoare externe a fost depusă o ofertă inacceptabilă, care depășește cu 30% valoarea estimativă a achiziției și pentru lotul nr. 3 Fixatoare pentru fracturile de cot, nu a fost depusă nici o ofertă, procedura de achiziție publică nr. ocds-b3wdp1-MD-1679983442650 din 13.04.2023 privind Achiziționarea Implanturilor traumatologico-ortopedice conform necesităților IMSP Institutul de Medicină Urgentă pentru anul 2023 (repetat), se anulează, în temeiul art. 71 alin. (1) lit. a) și d) din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice.
Date of cancellation
27 Apr 2023, 17:24
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Balta
Contact phone
+ 373 022 222 364
Purchase data
Date created
28 Mar 2023, 9:07
Date modified
27 Apr 2023, 17:24
Achizitii.md ID
21076843
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Lot nr. 2 Fixatoare externe
Budget: 310600.0 MDL
Cancelled
Purchase has not taken place
Date:
30 Mar 2023, 17:38
Question's name:
Notificare
Question:
Explicați tuturor agenților economici: CUM PUTEM DEPUNE OFERTELE PENTRU LICITAȚIE DACĂ ÎN PREZENT RÂNDUL LA AMDM PENTRU ÎNSCRIERE ESTE DE 75 DE ZILE! De ce nu vă referiți la nicio lege oficială care reglementează legalitatea introducerii de noi condiți!? Și ce rost are introducerea unei astfel de restricții pentru participarea agenților economici!
Answer (3 Apr 2023, 19:17):
Cerința cu privire la prezentarea numărului de înregistrare în registrul de stat al Dispozitivelor Medicale, rămâne nemodificată. În același timp, menționăm că la elaborarea documentației de atribuire s-a ținut cont de prevederile art. art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire, cerință a fost adăugată în urma recomandărilor din Rapoartele de audit efectuate de către Curtea de Conturi precum și planul de acțiuni al Cancelariei de stat privind realizarea acțiunilor ce se impun pe marginea raportului de audit, ceea ce corespunde legislației în vigoare, respectiv, nu îngrădește participarea operatorilor economici la procedura de achiziție publică, inclusiv, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea prenotată și anume ,,utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante”.
Date:
3 Apr 2023, 12:15
Question's name:
Numarul de inregistrare AMDM!!!
Question:
Buna ziua, va rugam respectuos sa modificati cerinta prezentarii numarului de inregistrare DM - AMDM, din : termenul limita de depunere a ofertei , in : Momentul livrarii. Va informam ca prima zi libera de depunere a dosarului la AMDM este 27 iunie , Astfel restrictionati participarea produselor noi pe piata. Va multumim
Answer (3 Apr 2023, 19:21):
Cerința cu privire la prezentarea numărului de înregistrare în registrul de stat al Dispozitivelor Medicale, rămâne nemodificată. În același timp, menționăm că la elaborarea documentației de atribuire s-a ținut cont de prevederile art. art. 40 alin. (1) din Legea nr. 131/2015, potrivit cărora autoritatea contractantă are obligația de a stabili în documentația de atribuire orice cerință, criteriu, regulă și alte informații necesare pentru a asigura ofertantului o informare completă, corectă și explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire, cerință a fost adăugată în urma recomandărilor din Rapoartele de audit efectuate de către Curtea de Conturi precum și planul de acțiuni al Cancelariei de stat privind realizarea acțiunilor ce se impun pe marginea raportului de audit, ceea ce corespunde legislației în vigoare, respectiv, nu îngrădește participarea operatorilor economici la procedura de achiziție publică, inclusiv, în conformitate cu prevederile art. 7 din Legea prenotată și anume ,,utilizarea eficientă a banilor publici şi minimizarea riscurilor autorităților contractante”.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.