1
Enquiry period
with 24.03.2023 15:45
to 27.03.2023 17:00
2
Bidding period
with 27.03.2023 17:00
to 31.03.2023 09:00
3
Auction
with 03.04.2023 15:00
to 03.04.2023 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 43 333,33 MDL
Period of clarifications: 24 Mar 2023, 15:45 - 27 Mar 2023, 17:00
Submission of proposals: 27 Mar 2023, 17:00 - 31 Mar 2023, 9:00
Auction start date: 3 Apr 2023, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea rechizitelor de birou(registre, mapă din carton, mapă din plastic cu folii, bandă adezivă, cub hârtie albă, corector, radieră, foarfecă de birou, capsator, stilouri culoare albastră, neagră și roșie, agrafe, rigle, hârtie A4, mașină de calcul, folii de protecție,...)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Colciu
Contact phone
0263-2-29-75
Purchase data
Date created
24 Mar 2023, 15:35
Date modified
26 Mar 2023, 20:37
Estimated value (without VAT)
43 333,33 MDL
The minimum downward of the price
433,33 MDL
Achizitii.md ID
21076705
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-6301, MOLDOVA, Leova, or.Leova, Or. Leova, șoseaua. Cahulului, 13
Contract period
10 Apr 2023 15:42 - 30 Dec 2023 15:42
List of positions
1)
Title
Achiziționarea rechizitelor de birou(registre, mapă din carton, mapă din plastic cu folii, bandă adezivă, cub hârtie albă, corector, radieră, foarfecă de birou, capsator, stilouri culoare albastră, neagră și roșie, agrafe, rigle, hârtie A4, mașină de calcul, folii de protecție,...) CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 2563.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Disqualify participants whose price is lower than that of the winner and indicate the reason for the disqualification.

2) Choose winner by clicking the button

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Birovits SRL

Normalized price: 39 930 MDL
Status: Winner
Reason: În rezultatul evaluării, verificării documentelor de calificare a participanților înregistrați, conform cerințelor solicitate la procedura cu nr.MD-1679665083344 din 03.04.2023 privind achiziționarea rechizitelor de birou, s-a constatat că, se acceptă propunerea financiară și se încadrează specificațiile tehnice ale operatorului economic Birovits SRL.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 39 931,55 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

RADOP-OPT SRL

Normalized price: 40 840,32 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Achiziționarea rechizitelor de birou
Date:
26 Mar 2023, 20:37
Question's name:
Folii
Question:
Folii de protecție - Pachet a cîte 100 buc/set, A4, transparente, 75 microni - aceste folii sunt impachetate cite 50 buc in pachet - verificat va rog parametrii tehnice
Answer (27 Mar 2023, 08:48):
Bună dimineața. Autoritatea contractantă s-a orientat la general. Se va accepta și 50buc/set, 75 micr.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications