Status Cancelled
Estimated value without VAT 1 458 317,47 MDL
Period of clarifications: 22 Mar 2023, 13:25 - 3 Apr 2023, 10:00
Submission of proposals: 3 Apr 2023, 10:00 - 12 Apr 2023, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de restabilire a rosturilor de perete între panouri și de demontare și montare geamuri
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Ofertele nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire.
Date of cancellation
26 Apr 2023, 15:11
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Bătrînu
Contact phone
022822528
Purchase data
Date created
22 Mar 2023, 13:25
Date modified
27 Apr 2023, 16:58
Achizitii.md ID
21076460
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Cancelled
Date:
31 Mar 2023, 14:23
Question's name:
Solicitare
Question:
Solicităm interpretarea pct.19 din Anexa nr.2 și anume sintagma- Termenul de valabilitate al garanției de bună execuție va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului. Conform Anexei nr.25, pct.13.4 - Contractul urmează a fi valabil pînă recepția finală a lucrărilor. HG 285/1996 pct.36 specifică că Recepția finală este convocată... în cel mult 15 zile după expirarea perioadei de garanție. Legea nr.721/1996, Art.24, lit.L) prevede o perioadă minimă de garanție postrecepție a lucrărilor de 5 ani. Prin urmare valabilitatea contractului conform Anexei nr.25, pct.13.4 va fi de peste 5 ani iar beneficiarul solicită garanția de bună execuție pentru o perioadă de 5 ani și 15 zile din data semnării procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor. Subsecvent, să înțelegem că garanția de bună execuție îi va fi restituită executantului peste 5 ani și 15 zile și anume la recepția finală?
Answer (31 Mar 2023, 15:46):
A se vedea punctul suplimentar inclus de autoritate: II. PARTEA CE ȚINE DE CONDIȚIILE SPECIALE A CONTRACTULUI d) prin proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor se subînțelege proces-verbal de recepție a lucrărilor executate. Prin urmare valabilitatea garanției va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului.
Date:
1 Apr 2023, 10:40
Question's name:
Clarificari
Question:
Stimată autoritate contractantă, Vă îndemnăm repetat să faceți cunoștință cu HG 285/1996 din 23.05.1996 (Capitolul 2 și Capitolul 3) și CP L.01.01-2012 (Anexa E) pentru a înțelege că Procesul verbal de recepție a lucrărilor executate, Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor și Procesul verbal de recepție finală sunt 3 acte/formulare diferite care se întocmesc la anumite etape de implimentare a proiectului. În context, solicităm ajustarea pct. 13.4 din Anexa nr.25 la următorul conținut- Contractul urmează a fi valabil pînă la recepția la terminarea lucrărilor- (și nu pînă la recepția finală) sau eliminarea sintagmei- Termenul de valabilitate al garanției de bună execuție va fi cu 15 zile lucrătoare mai mare decât termenul de valabilitate a contractului- din pct.19 din Anexa nr.2 pentru a armoniza Anexa nr.2 la Anexa nr.25 pct. 3.6. Vă mulțumim pentru înțelegere.
Answer (3 Apr 2023, 09:28):
Bună ziua! A se vedea punctul din modelul contractului din Caietul de sarcini: 3.6. Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor în cel mult 15 zile. În cazul recepţiei cu obiecţii, garanţia se va restitui în cel mult 15 zile după înlăturarea acestora.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.